BasBQ
Beef en Steak

hartstikke bedankt!

Het ziet er supergezellig uit Miep! Sta je er zelf ook op, of was jij buiten Pitmistress ook de fotografe?
 
Lekker feestje!
 
Nee ik sta er zelf niet op ;) ik maakte ook die paar foto,s
De hele tuin was overdekt
20130913_150701_zpsc7a606e0.jpg

20130913_150726_zpsbe006fdd.jpg

 
Dat hondje is onze 10 jarige yeller. Hij vindt mijn nieuwe hobby heel erg fijn  ;)
 
Ja hij is heel lief, hij komt uit het asiel want daar zat hij al toen hij 6 maanden oud was. Totaal wereld vreemd was hij. Het meeste is over gagaan, maar hij blijft gauw bang.
Gelukkig niet voor de bbq :)
 
Hendrik Willem zei:
Leuk beest Miep.

Ik zal wel kippig zijn, heb alle foto's nu 3x bekeken, WAAR IS DAT HONDJE??????
 
Op de laatste foto met mensen, zie je rechtsonder in de hoek nog net een snoet :)
Moest ook ff zoeken want op de kaatste foto kon ik ook niets vinden.
 
Ooooo, ik dacht dat dat een mouw was van een vest ofzo..... Het is dat jij het zegt Danny, ik had het hele beestje NOOIT gezien!

Rocker zei:
Dominique zei:
Hendrik Willem zei:
Leuk beest Miep.

Ik zal wel kippig zijn, heb alle foto's nu 3x bekeken, WAAR IS DAT HONDJE??????
ah... gelukkig ben ik niet de enige die zich helemaal scheel zit te zoeken :D

Echt he!!! En nu ik het weet, zie ik er nog steeds geen hond in.
 
20130914_185259_zpsb46e4bce.jpg


Zo beter? Hahaha!
Ik dacht dat deze foto er ook bij stond ;)
Kijk als iemand over een hond begint ........
 
Ach!!!die is wel heel schattig! Ik heb een zwak voor hondjes... Heb nu een Border terri?r, te dom om te poepen ( zeggen wij hier) , maar zoooo leuk!
Deze scoort ook hoog op de "ik wil knuffelen"  schaal!
 
Border terriers zijn schattig, vriendinnetje van mij uit leidschendam had vorig jaar een nestje, zo schattig die pupjes :)

Desalnietemin was het super! , (bij het onderwerp blijven  ;))
Heb ze op jouw aanraden niet volgestopt met stokbrood, dat was er dan ook nog voldoende
 
miep zei:
20130914_185259_zpsb46e4bce.jpg


Zo beter? Hahaha!
Ik dacht dat deze foto er ook bij stond ;)
Kijk als iemand over een hond begint ........
. Op de laatste foto stond geen hond Miep maar jij ging er in mee voor mij was het een grap maar de meeste mensen hebben zitten staren naar die laatste foto naar die hond maar die was er niet.(grapje). Moet mIjn eigen heel rustig houden voorlopig denk ik??
 
Ik zou me zeker maar heeeeel rustig houden Hendrik Willem! Iedereen heeft een afspraak bij de brillendokter gemaakt voor vandaag! =))
 
Ik vind het hysterisch leuk, hou van dit soort grappen!
 
Gezellige party hoor. Haardje aan, wijntje erbij, beetje lekker eten. He-le-maal niks mis mee!
De hond lijkt een beetje gedrogeerd. Moest dat om 'm stil te krijgen voor de foto? :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan