BasBQ
Beef en Steak

Happy Bbq Trading (no name Kamado)

 

Elf_Fantasy

Sprokkelaar
Berichten
40
Via een tip op Tweakers kwam ik op deze site uit: http://barbequekopen.online/

Nou ben ik eigenlijk op zoek naar wat inzicht. Ik vindt de prijzen wel erg goedkoop (vergeleken met de andere aanbieder), maar niet onmogelijk.
Tuurlijk zal de bouwkwaliteit minder zijn en de garantie zal vast een dingetje worden. Maar waar ik vooral bang voor ben is een scam/oplichting.
Nou kan ik natuurlijk proberen een afspraak te maken om de kamado vooraf te kunnen bekijken (en proberen of dat mogelijk is), maar dat leek me voor later iets om te doen.

Heeft iemand al ervaring met deze verkoper? Of nog beter, ervaring met de kamado's die verkocht worden?
 
Lijkt inderdaad op een auplex (ook bekend als een chineesje). Kvk nummer en gegevens lijken overeen te komen met de gegevens op de site. Ze hebben een bezoekadres, openingstijden (veelal buiten reguliere kantooruren, dus ik vermoed dat het een 'bijbaan' is) en een mobiel telefoonnummer (beter dan geen telefoonnummer).
In het eerste opzicht hoeft het qua verkoper niet verkeerd te zijn.
 
Site wordt op facebook veel aangeraden is idd wel iemand die het naast zn baan doet

Heb er zelf ook voor gekeken maar uiteindelijk toch voor grill guru l gegaan ivm met garantie

Verstuurd vanaf mijn POT-LX1 met Tapatalk
 
Poeheej als ik die prijzen zie dan zou ik er bijna een kamado bij kopen. Het is geen webshop, dus kans dat je domweg opgelicht wordt lijkt me wat kleiner. Garantie blijft wel een dingetje, maar voor die prijzen moet je er gewoon van uit gaan dat die niet bestaat.
 
Op de home pagina staat het volgende : Ophalen in Bleisswijk of bezorging in overleg voor een meerprijs.

Zie dus geen probleem, je betaald als je hem ophaalt en als je misschien kan betalen als ze met dat ding aan uw deur staan is het ook ok.
 
Ah, dat klinkt allemaal vrij redelijk en logisch!
Dan gaat er toch een stuk sneller dan verwacht een grotere kamado komen. Mijn lidl eitje doet het prima, maar zit toch soms met wat ruimte tekort.
Hartelijk dank voor de hulp allemaal!
 
Ah, dat klinkt allemaal vrij redelijk en logisch!
Dan gaat er toch een stuk sneller dan verwacht een grotere kamado komen. Mijn lidl eitje doet het prima, maar zit toch soms met wat ruimte tekort.
Hartelijk dank voor de hulp allemaal!
Heb je ook al na de grill guru gekeken bij de hornbach?
600 euro en 20 jaar garantie t keramiek

Verstuurd vanaf mijn POT-LX1 met Tapatalk
 
Ah, dat klinkt allemaal vrij redelijk en logisch!
Dan gaat er toch een stuk sneller dan verwacht een grotere kamado komen. Mijn lidl eitje doet het prima, maar zit toch soms met wat ruimte tekort.
Hartelijk dank voor de hulp allemaal!
Haha dat heb ik met mijn action eitje ..
Druk aan het inlezen en sparen .. maar pfff het aanbod is zo groot ...(en sommige prijzen ook )

Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan