Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echt waar? Die winkel is dichterbij!!!Suus76 zei:Bij action 2,49 per stuk ;-)
Serena zei:Echt waar? Die winkel is dichterbij!!!Suus76 zei:Bij action 2,49 per stuk ;-)
Toevallig een fotootje van zo'n handschoen?
b.asv zei:Serena zei:Echt waar? Die winkel is dichterbij!!!Suus76 zei:Bij action 2,49 per stuk ;-)
En is het van de Action ook een beetje kwaliteit? Niet dat ik straks een conveggtor vast heb, en hij door die handschoen smelt![]()
Hans zei:b.asv zei:Serena zei:Echt waar? Die winkel is dichterbij!!!Suus76 zei:Bij action 2,49 per stuk ;-)
En is het van de Action ook een beetje kwaliteit? Niet dat ik straks een conveggtor vast heb, en hij door die handschoen smelt![]()
Ik wil zeker niet de verkoper in de wielen rijden maar kreeg laatst een waarschuwing voor deze handschoenen.
Prima handschoenen maar zeker niet voor al te hete dingen lang vast te houden.![]()
Voor de platesetter of hete roosters beter leren (las)handschoenen gebruiken!b.asv zei:Lijkt me inderdaad niet dat je dat voor een langere tijd vast houdt. Maar een zeer warme conveggtor of platesetter vast houden gebeurd wel vaak. Die zit recht boven de kolen dus kan behoorlijk warm zijn.
Jawel hoor, maar geen 10 minuten met opgestookt rooster, zou ik met geen enkele ah dachten doen. Ze bevallen mij heel goed ware het niet dat ze wek wat groot zijn. Ik pak mij. Kokend hete joetisserie er zo mee uit de motor .Brecht zei:Deze kunnen niet echt tegen de hitte.
Verstuurd vanaf mijn SM-G390F met Tapatalk
Suus76 zei:Jawel hoor, maar geen 10 minuten met opgestookt rooster, zou ik met geen enkele ah dachten doen. Ze bevallen mij heel goed ware het niet dat ze wek wat groot zijn. Ik pak mij. Kokend hete joetisserie er zo mee uit de motor .Brecht zei:Deze kunnen niet echt tegen de hitte.
Hans zei:Suus76 zei:Jawel hoor, maar geen 10 minuten met opgestookt rooster, zou ik met geen enkele ah dachten doen. Ze bevallen mij heel goed ware het niet dat ze wek wat groot zijn. Ik pak mij. Kokend hete joetisserie er zo mee uit de motor .Brecht zei:Deze kunnen niet echt tegen de hitte.
Ceriel + 1
Heel soms moet je wel eens je rooster of/en deflector eruit halen eruit halen doe dat dan met de handschoenen die Ceriel bedoelt.
Hou je i.i.g. je handen heel want die dingen kunnen gloeiend heet worden direct boven je vuurtje.
+1 een pizzaplaat of platesetter met wat voor handschoenen dan ook is vingers verbranden.Suus76 zei:Kevlar handschoentjes, en dan nog houdt dat maar voor even. Ik zou altijd voor veilig gaan en gereedschappen gebruiken om echt hete deflector platen en of roosters er uit te halen.