Beef en Steak

Hallotjes & kolenadvies

deafmazter

Tondelzoeker
Beste medefanaten,

Mijn naam houd ik lekker geheim/anoniem:) maar ik ben 26 jaar oud en altijd gek van vuur geweest.
De kleine pyromaan was/is dan ook altijd mijn bijnaam geweest. Dat een goede bbq op me lijstje stond was dan ook wel duidelijk :P

Op mijn 26ste verjaardag heb ik een mooie gril guru large gekeregen en al veel bereid.
Echter zijn mijn kolen op, echter zie ik door de bomen het bos niet meer.

Ik wilde bij vanbeekum wat kruides en rubs bestellen.
Zie dat ze kolen verkopen van Grill Fntastics, iemand ervering mee?

Ik zoek eigenlijk een allrounder voor low&slow, maar ook kolen die je makkelijk heet kan opstoken. Dus wat moet ik dan nemen? Ik wil het voorlopig houden bij een soort/merk om te onderzoeken hoe de kamado reageert.
Aansteken van de kolen is geen probleem voor de kleine pyromaan ;)

Alvast hartelijk dank!

Welkom deafmazter! Veel plezier hier.

Voor je vraag moet je eigenlijk een nieuw draadje openen en er zijn al veel draadjes over dit onderwerp.
Ieder heeft zijn voorkeur voor mij is het deze op dit moment:
1779789366166.png

• Leuk
Waarderingen: A3N

Voor je vraag moet je eigenlijk een nieuw draadje openen en er zijn al veel draadjes over dit onderwerp.
Bekijk bijlage 85828
Ja was ik al bang voor,denk dat het ook persoonlijke voorkeur is dus gewoon bestellen. Bevalt het niet dan de zak niet meer halen, bevalt het wel dan meteen zakken inslaan voor het uitverkocht is :)

Zou toch even een draadje over houtskool nalezen.
Maar deze wordt door mij als neutraal ervaren en brand mooi zowel l&S als H&F.
Maar er zijn alternatieven genoeg.

Welkom!

Bekijk bijlage 85828
Gebruikt deze ook. Momenteel helaas niet verkrijgbaar 😶. Deze keer maar een ander doosje proberen.

Welkom Deafmazter, veel plezier en inspiratie hier!

Ik ben trouw aan Dammers.

Welkom

Welkom.
Er is veel goede houskool. Is waar je deze voor wilt gebruiken en wat je ervaring is.
Ik stook de merken ECHT, F&F, black ranch. Afh ve toepassing gebruik ik marabu (L&S) of accacia.

Helaas is er ok veel rommel op de markt.

Van harte welkom! Hier wordt Pitmaster Acacia of Marabu gestookt. Ook gewoon persoonlijke voorkeur.

Terug
Bovenaan Onderaan