BasBQ
Beef en Steak

Hallo!

PatrickS

Tondelzoeker
Berichten
4
Goedemiddag kolenbranders!
Wat gaaf dat ik jullie hier tref.

Mijn naam is Patrick Schilder, 48, Amersfoort, samenwonend met Mark en kater Tommie. Naast mijn hobby werken bij Universiteitsbibliotheek Utrecht - IT vind ik het heerlijk om te experimenteren met alles wat met eten te maken heeft.

Mijn vader was banketbakker/kok en daar heb ik een portie van meegekregen denk ik.

Gedurende het jaar zijn er periodes te ontdekken waarin ik graag knoei aan brood, koekjes, taarten, pasta, worst, bbq, charcuterieën, paté, euhhh naja, als t maar iets oplevert waar we van kunnen genieten.
Ik struikelde over het BBQGenootschap toen ik op zoek was naar een spicy frisse rub voor de kipgrillworsten met jalapeño en cheddar die ik gisteren met een vriend heb gemaakt. Tips zijn nog steeds welkom, maar ik struin zeker nog alle posts op het forum af. De rub van gisteren was tooooo heavy en bleef in mn bek hangen als een hap zaagsel. Dat moet anders 😬

BBQ doe ik op zowel gas als in een kleine kamado. Die laatste is er pas sinds het voorjaar. Rookie! 🤭

groeten!

Patricm

D1A819F4-1487-4785-B5CD-349F980BC8A2.jpeg
 
welkom hier

er zit flink wat rub op inderdaad, maar verder ziet het er heerlijk uit
 
Ha Patrick, welkom! Veel plezier en inspiratie hier!

PS misschien was die rub wel lekker maar heb je er gewoon veel te veel op gedaan? :oops:
 
Welkom bij het genootschap

Je kan over beroerdere dingen struikelen 😉
 
Welkom Patrick!
Benieuwd wat we van jou allemaal nog kunnen leren.
Bak je dan ook zelf banket op je BBQ? Keurt je vader dat goed?

En het ziet er inderdaad uit als veel te veel rub, zoals velen al zeggen hier.
Als je het nog hebt liggen dan eens proberen om wat minder te gebruiken, en andere rubs proberen kan altijd he
 
Ha Patrick, welkom! Veel plezier en inspiratie hier!

PS misschien was die rub wel lekker maar heb je er gewoon veel te veel op gedaan? :oops:

Ik vrees het. Er zijn nog 2 worsten over dus genoeg om te experimenteren.
Toch maar een strooier gebruiken ipv er doorheen rollen.

Ik heb het recept en inspiratie trouwens van Meneer Wateetons.


Verzonden in de buurt van mijn woning
 
Welkom Patrick!
Benieuwd wat we van jou allemaal nog kunnen leren.
Bak je dan ook zelf banket op je BBQ? Keurt je vader dat goed?

En het ziet er inderdaad uit als veel te veel rub, zoals velen al zeggen hier.
Als je het nog hebt liggen dan eens proberen om wat minder te gebruiken, en andere rubs proberen kan altijd he

Yesssss, meer worst, meer proberen. Wat een vervelende hobby toch


Verzonden in de buurt van mijn woning
 
Terug
Bovenaan Onderaan