BasBQ
Beef en Steak

Hallo!

 

MarkoRotterdam

Tondelzoeker
Berichten
9
Hallo, ik ben nieuw hier; Marko uit Rotterdam.... mijn naam verklapt het al :)

50 jaar inmiddels en al heel vaak de braai aangestoken. ik heb een Weber, type weet ik niet en volgens mij is die zo'n 55 cm groot. prima ding voor op mijn balkon, waar de zon in de avond schijnt en het heerlijk braaien is.
mijn vrouw komt uit Zuid Afrika, vandaar dat ik het over braai ipv barbecue heb. hamburgers vind je niet vaak op mijn braai, wel worst (boerewors als ik dat weer eens besteld heb) of grote stukken steak. maar ook de sate is een vaak geziene lekkernij van de braai.

leuk forum, ik heb er al met veel plezier op rondgekeken. ga snel mijn beercan chicken en pulled pork foto's uploaden voor de stickers ;)

en, geen idee of het al eens hier op het forum heeft gestaan, maar binnenkort wil ik een keer een spatchcock chicken op de braai proberen!

groet,

edit: ik zoek net even op spatchcock en natuurlijk zijn er enthousiastelingen hier op forum die dat ook gedaan hebben. mooi!
 
Hoi Marko, hartelijk welkom bij het genootschap.
Wij zijn dol op mooie foto's en verhalen van de bereiding van al dat lekkers, dus kom maar op met je plaatjes.  ;)

Grts,          Hans.
 
Welkom hier Marko.

Verstuurd vanaf mijn SM-G390F met Tapatalk

 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Hoi Marko,
welkom bij het Genootschap.
Spatch-cock chicken wordt hier op het forum met enkele regelmaat geplaatst

zoals deze: Spatch-Cock Chicken
 
Of deze, naar het idee van Ewald (waarvoor dank) 't was een heerlijke kip, goed gaar en sappig.

4Mvs9v1l.jpg


14s2Pbwl.jpg


Lekkere manier van kip grillen. ;)
 
Welkom hier Marko!

Ben nu al benieuwd naar foto's van die lekkere worst op de braai!
 
Welkom Marko


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
 
Terug
Bovenaan Onderaan