BasBQ
Beef en Steak

Hallo ik ben

 
 

carnivoor

Tondelzoeker
Berichten
17
Een hele mooie zonnige dag. Mijn naam is Jeroen en ben verzot op fikkie stoken lekker eten drinken en fikkie stoken. En heb daar na mijn idee een ideale bbq ( of zoals hier gezegd word "Q") zie mijn foto
cd41d6611a6017c6275e00fd3c5a0713.jpg

Ideaal voor een leuk vuurtje achteraf . Maar ik heb een collega die uit Texas komt en ja die jaagt op zijn eigen eten voornamelijk hert grrrrr. En ja dat gaat op zijn Texas smoker met ruimte voor twee koeien, ja ik weet het Amerikanen overdrijven altijd een beetje maar na foto's gezien te hebben. Okay ??n koe (nog groot) en vooral de mooie verhalen over de jacht, en zijn eigen vlees klaar maken en dan natuurlijk ook het bereiden. Begin ik gelijk te watertanden. En ben op het idee gekomen na velen verhalen over brisket,Pulled pork en foto's en kwijl doekjes om een smoker te willen aanschaffen en ben erg benieuwd naar alle wijsheden hier om er uit te komen wat te kopen/maken en vooral doen. Ik ben Van plan om een el chipo te kopen om te gaan oefenen en de kunde eigen te maken en ge?nfecteerd te raken. Dus ik vuur nog wel eens wat vragen hier en daar.

Jeroen
 
hoi Jeroen,
welkom bij dit edele genootschap
 
Dank dank voor dit warme onthaal, sorry voor mijn late reactie ik was in de keuken maar dan wel in de haha buitenkeuken.
9374a1af43cbc116fd7a704bb3abe84e.jpg
ccde9f8b0c4dbfd4413cf86f5f1b1459.jpg
 
Welkom! Ik denk dat hier een wereld voor je open gaat! Je begin met de foto's is top! 
 
Welkom Jeroen!!
 
We hadden hier toch al een Jeroen? ;)

Welkom Heer Carnivoor, veel plezier en inspiratie hier!

Zit er groene appel bij op dat broodje worst? Ziet er prachtig uit hoor!
 
Jeroen! Wat gezellig dat je mee komt roken kerel. Welkom!
Hoe meer Jeroenen, hoe groter de vreugd!

Groeten van Jeroen.
 
Nogmaals bedankt voor het warme onthaal. En ja Sander72 er zit inderdaad twee dunne plakjes granny Smith tussen. Een beetje mosterd en in appelcider gesmoorden verse varkens worst en na +/- 20 min nog 6 a 8 min op de grill. De uien ringen mee gesmoord en daarna gekarameliseerd met twee eetlepels bruine suiker. Erg lekker al zeg ik het zelf
 
Welkom bij de club
 
Hoi Jeroen, welkom bij het BBQ Genootschap
 
Terug
Bovenaan Onderaan