BasBQ
Beef en Steak

Hallo, ik ben Marc

Marc Stijger

Tondelzoeker
Berichten
10
Goedemiddag dames en heren grillers, rokers en low-en-slow-cookers

Ik ben Marc, 52 jaar, woonachtig in Dorst (bij Breda). Ik ben zeker geen BBQ-prof, om maar niet te zeggen: ik kan er geen zak van... Ik vind het zeker leuk om te doen, maar jammerlijk genoeg houden de beide dames in het huishouden niet van de rokerige smaak en geur van barbecue. En dus komt de barbecue (een kleine kamado, hooguit 30 cm) niet heel vaak tevoorschijn.

Hopelijk met jullie hulp kan ik beide meiden op andere gedachten brengen

Groet, Marc
 
welkom Marc!

A happy wife is a happy live.
 
Goedemiddag dames en heren grillers, rokers en low-en-slow-cookers

Ik ben Marc, 52 jaar, woonachtig in Dorst (bij Breda). Ik ben zeker geen BBQ-prof, om maar niet te zeggen: ik kan er geen zak van... Ik vind het zeker leuk om te doen, maar jammerlijk genoeg houden de beide dames in het huishouden niet van de rokerige smaak en geur van barbecue. En dus komt de barbecue (een kleine kamado, hooguit 30 cm) niet heel vaak tevoorschijn.

Hopelijk met jullie hulp kan ik beide meiden op andere gedachten brengen

Groet, Marc
Ha Marc,

Ik ken het helemaal. Ik ben echt een liefhebber van buiten koken maar de vrouw niet echt. Dus ook bij mij gebeurt het dan ook niet zo snel. En omdat ik het meestal te druk heb met bv werken zoek ik het ook niet altijd om dan nog buiten te beginnen. Maar als er dan een dag is als er niks is of moet dan ga ik lekker naar buiten en maken we iets lekkers klaar. Nu bv lekker pulled chicken aan het maken in de dutch oven

20230428_152419.jpg
 
Welkom bij het genootschap Mark en veel plezier! (y) šŸ”„šŸ˜‹
 
Terug
Bovenaan Onderaan