BasBQ
Beef en Steak

Hallo, ik ben Izzy!

Van harte welkom en ook ik moet nog steeds een beetje huilen als ik het zgn. bbq vlees bij de appie zie ;) .
Dank je wel! Ja... de "slagerij" afdeling van Appie. Het maakt me aan het huilen...

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
 
Welkom Izzy!

Wat een introductie zeg, nu ben ik wel heel benieuwd naar jou eerste deelname aan de fotowedstrijd.
Met jou internationale afkomst moet jij je overal wel mee uit de voeten kunnen maken.
Dank je wel! Ik heb net een mooi, dik stuk shortrib gekregen dat ik in dunne plakjes zal snijden en minstens 50 uur in een Koreaanse saus zal marineren en op hoog vuur zal grillen. Ik zal het recept en de methode die ik gebruik delen. Ik hoop dat de foto's goed zijn.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
 
Welkom!

Mooie intro, ben zeer benieuwd naar jouw stijl en recepten
Dank je wel! Mijn stijl is zeer hybride. Ik ga bijvoorbeeld mijn offset smoker aanpassen zodat hij meer op een Argentijnse parilla lijkt. Ik hoop dat het werkt.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
 
Welkom hier! Mooie introductie van zo naar het er naar uit ziet een veelzijdig persoon.

Das lekker voor google translate

Edit: Hé, dat werkt gewoon
Bekijk bijlage 52953
Dank je wel! Ik verkies Deepl boven Google Translate. En het maakt overuren . Maar aangezien ik deze week ben begonnen met serieuze Nederlandse lessen, hoop ik de vertaler binnenkort te dumpen en solo te vliegen.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
 
Geweldige introductie, ben benieuwd wat je allemaal met ons gaat delen!

Mooiste zin uit deze introductie 'Ik gril ook groenten omdat mijn vrouw dat voorschrijft.' Herkenbaar

Verstuurd vanaf mijn SM-G990B2 met Tapatalk
Dank je wel! Als het aan mij lag, lag er alleen maar netjes en worst op de grill. Maar omdat ik getrouwd ben, gebeurt dat niet 🥲.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
 
Van harte welkom Izzy, ik hoop dat je hier veel inspiratie op doet en dat het lezen van alle bijdragen hier een stukje meehelpen aan het leren van de Nederlandse taal ;)
Dank je wel! Trouwens, ken je de muziekgroep Wilco? Ze hebben een aantal goede nummers! Ik hoop Deepl vertaler in de nabije toekomst te dumpen. Ik ben deze week begonnen met Nederlandse lessen, die hopelijk mijn Nederlands naar een acceptabel niveau brengen .

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
 
Ik ben erg nieuwsgierig naar je culinaire bijdrages, izzy! Welkom hier!
Dank je wel!Ik hoop veel van jou en de groep te leren en een mix van dingen mee te nemen die ik heb opgepikt door op verschillende plaatsen te wonen!

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
 
Dank je wel! Trouwens, ken je de muziekgroep Wilco? Ze hebben een aantal goede nummers! Ik hoop Deepl vertaler in de nabije toekomst te dumpen. Ik ben deze week begonnen met Nederlandse lessen, die hopelijk mijn Nederlands naar een acceptabel niveau brengen .

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Nee die kende ik nog niet, ik ga eens kijken wat ze gedaan hebben (y)
 
  • Leuk
Waarderingen: Izzy
Yoo, dames en heren, we hebben een nieuwe inspirator aan boord.
Yzzy welkom, bedank je liefde namens ons, fijn dat je hier woont.
Verijk onze BBQ cultuur met heerlijke recepten, foto’s en verslagen.
Kun je meteen aan je Nederlands werken.
(Alsof dat noodzaak is)
 
  • Leuk
Waarderingen: Izzy
Yoo, dames en heren, we hebben een nieuwe inspirator aan boord.
Yzzy welkom, bedank je liefde namens ons, fijn dat je hier woont.
Verijk onze BBQ cultuur met heerlijke recepten, foto’s en verslagen.
Kun je meteen aan je Nederlands werken.
(Alsof dat noodzaak is)
Dank je wel!

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
 
Welkom Izzy! Héél véél plezier hier

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
  • Leuk
Waarderingen: Izzy
Anyeong haseyo! Zelf ben ik vaak in Korea geweest en fan van Koreaanse barbecue geworden. De barbecuerestaurants zijn iets dat ik hier wel mis (en die misschien hier niet eens zouden kunnen): de rook, het vlees en veel te veel soju :geek:

Ik kijk daarom vaak eerder naar het oosten dan naar het westen (de Amerikaanse stijl), maar dat kan ook met heel veel indische sateetjes te maken hebben die ik als kind op heb. Ik ben benieuwd hoe je de Zuid-Amerikaanse stijl met oosters (en dan voornamelijk koreaans) gaat mengen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Izzy
Terug
Bovenaan Onderaan