BasBQ
Beef en Steak

Hallo iedereen

jc_nl

Tondelzoeker
Berichten
3
Na regelmatig te hebben meegekeken (en gegeten natuurlijk) en zelf wat te hebben geprobeerd wordt het eigenlijk tijd om van BBQ een echte hobby te maken.

Helaas moet er ook nog wat geüpgraded worden aan huis, auto, tuin etc etc dus 1500 euro KJC 2 zit er even niet in.

Hoop met de kennis en ervaring hier op een mooi alternatief uit te komen.
 
Welkom!

Op een 2e hands weber van 5 tientjes kun je net zo’n mooie gerechten maken dan op een kamado van 3000

Het gaat om diegene die aan de knoppen zit, vuur is vuur en 200 graden op een kamado is net zo warm als 200 graden op een kogelbbq.
 
Jc, welkom bij de club.

Voor een beginnende barbecue raadt ik gewoon een Weber kettle aan. 57 cm is dan de ideale maat.
Kijk eens op Marktplaats, daar komen de meest mooie voorbij, voor weinig 😉.
Deze kan je altijd weer verkopen voor hetzelfde bedrag, het is dus nooit weggegooid geld.
 
Zo'n "luxe" kettle of een WSM in combinatie met de huidige bbq is het idee wat ik nu heb.

Jammer dat hier geen tweedehands akorns te vinden zijn aan deze kant van de grote plas, zou ook een leuke instapper zijn.
 
Ideeën zal al geven , welkom hier 😄
 
Welkom! Ik zou een ieder ook aanraden om met een ketel te starten. Veel geld uit trekken als het echt je hobby blijft kan altijd nog.
 
Welkom bij het genootschap
 
Wat hierboven gezegd wordt.
Een Weber 57 cm nieuw of gebruikt en je kan aan de slag.
Gaat een leven lang mee en is waarde vast
Toen ik wat meer van mijn BBQ verwachte kocht ik een gebruikt Weber 47 die is voor het mooi net te klein. Maar onverwoestbaar.

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Welkom
 
Terug
Bovenaan Onderaan