BasBQ
Beef en Steak

Hallo allen

Andries

Tondelzoeker
Berichten
3
Beste allemaal, ik ben Andries, 31 jaar jong en sinds 1(,5) jaar eigenaar van een GG compact. De half is omdat deze een half jaar ingepakt bij mijn ouders heeft gestaan toen we moesten wachten op ons nieuwe huisje. Vorig jaar wel een 2e hands ikea meubel gekocht en dit mooi in de lak gezet voor de GG.

Nu wil ik binnenkort overstappen naar een maatje groter en twijfel ik nog tussen de Columbus Pro Line Large of de Urban Chef Deluxe Large van de Intratuin. Deze vallen het beste binnen mijn budget, alleen ben de pro en cons nog aan overwegen. Leun wel meer richting Columbus door de features en garantie.

Hoop ook een boel te leren en leuke nieuwe recepten te ontdekken.
20230405_170131.jpg
 
welkom op het forum.
zelf heb ik de Columbus Large en ben daar zeer tevreden over.
 
Welkom Andries, leuke opzet heb je.
Dat is het zeker, was leuk klusje, alleen omdat ik geen overkapping heb gaat deze altijd terug de schuur in en het meubel is eigenlijk niet echt gemaakt voor het gewicht, dus ik heb altijd het gevoel dat deze bijna in elkaar stort haha.
 
Welkom Andries, veel plezier en inspiratie hier!
 
Toch afgelopen vrijdag het besluit genomen en de Urban Chef aangeschaft. Vandaag al eerste keer ff warm draaien en bleef goed stabiel. Ff wennen, maar vind het al zo fijner werken dan op de GG compact. Hoop binnenkort mijn eerste succesjes te kunnen posten
BBQ.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan