BasBQ
Beef en Steak

Hallo allemaal

A

Angela1

Gast
Hallo,

ik ben Angela en al een tijdje aan het verdiepen in barbecue?n Ik raak steeds enthousiaster te vinden en dacht laat ik mij eens aanmelden op dit forum, zodat ik meer mee kan lezen en discussi?ren. Hebben jullie vragen, schiet maar raak!

Om ook maar gelijk met de deur in huis te vallen..

Ik ben natuurlijk opzoek naar een mooie en goede barbecue waar ik even mee vooruit kan. Ik heb niet echt heel veel verstand van barbecues maar ik hoop dat een van jullie dat wel heeft, daarom vraag ik graag jullie hulp.

Ik zou jullie graag vragen; Is het een re?le prijs voor onderstaande barbecue. Is deze Boretti-kolenbarbecue aan te bevelen? Is er nog iets anders specifieks waar we op moeten letten bij mogelijke aanschaf van een barbecue?

Het gaat om onderstaande bbq:

http://www.aanbod.be/bouw-en-tuin/barbecues/boretti-kolenbarbecue-carbonenieuw-3882774.html

Jullie zouden mij enorm van dienst zijn!

Alvast bedankt en tot op het forum!!

Groetjes
 
Hallo Angela, Welkom hier.

Ik ken een aantal mensen die niet zo tevreden zijn over de bouwkwaliteit van hun Boretti. Dit hoeft geen vast gegeven te zijn, maar ik denk ik meldt het maar even. Voor dat geld heb je ook een 57 cm Weber/Outdoor chef die hun kwaliteit al bewezen hebben.
 
Hoi Angela, van harte welkom!
 
Welkom op de genootschap.
Ik zou voor een Weber gaan. Gewoon omdat het goed is. Ik heb er zelf niet, maar de heerlijk stukje vlees wat er uit komt heeft mij er van overtuigd.
 
Hallo Angela welkom...

Boldeagle zei:
Voor dat geld heb je ook een 57 cm Weber/Outdoor chef die hun kwaliteit al bewezen hebben.


Plus1...
 
hoi Angela,
welkom bij dit edele genootschap
 
Van harte welkom Angela!!
 
hallo Angela,
welkom bij dit edele genoootschap
 
Hoi Angela, welkom bij het BBQ Genootschap
 
Hoi Angela, welkom hier.
Wat mijn voorgangers al hebben gezegd een Weber 57 is een hele fijne BBQ, ga niet kleiner want ruimtegebrek is het laatste waar je op zit te wachten, Oke een WGA (Weber Go Anywhere) is wel een geweldige compacte bij-BBQ maar die kun je altijd nog aanschaffen als het BBQ virus niet meer te genezen is. ;)
En als het BBQ virus fataal dreigt te worden kopen velen hier een keramische BBQ  :)
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Welkom Angela! Ik zou absoluut naar iets anders kijken dan een boretti. Omdat boretti geen barbecues fabriceert maar hun naam erop plakt is er geen sprake van een constante kwaliteit en verkrijgbaarheid van reserve onderdelen is ook nihil.
 
Hoi Angela, gezellig dat je mee komt Q-en!

Met Boretti heb ik geen ervaring. Zo links en rechts hoor ik mensen wel eens klagen over de kwaliteit en, zoals Gerard hierboven zegt, de verkrijgbaarheid van reserveonderdelen. Verder vind ik 'm er op de site wel leuk uitzien, dus ik kan me wel voorstellen dat hij je aanspreekt.

Ikzelf heb een Outdoorchef Rover 570 die prima kwaliteit levert voor dit soort geld. Voor iets meer heb je ook een Weber en die zijn net even wat robuuster. Beetje dikker metaal enzo. Daarentegen heb je bij Outdoorchef weer 'de trechter', waarmee je zeer prettig indirect kunt BBQ-en op de volledige oppervlakte van je rooster. Dat gaf bij mij wel de doorslag destijds.

Sterkte met kiezen!


 
Terug
Bovenaan Onderaan