BasBQ
Beef en Steak

Hallo allemaal

Arnoud87

Tondelzoeker
Berichten
10
Hallo allemaal,

Omdat ik nieuw ben op dit forum zal ik mij even voorstellen.
Ik ben Arnoud, 35 jaar en woon samen met mijn vrouw Esmee en ons zoontje Tijs in het mooie Ede.
Met het huis wat we hier hebben kunnen kopen hebben wij ook een tuin en dat betekent dat ik een nieuwe hobby heb ontdekt. Je raad het al, bbq'en.
Sinds een paar jaar heb ik een Weber ketel (57cm) waar ik met veel plezier gebruik van maak. Ik heb wel gemerkt dat ik een weekend/mooi weer bbq'er ben omdat wij nog geen overkapping hadden en werk en gezin veel tijd vragen doordeweeks. Gelukkig hebben wij vorig jaar een overkapping geplaatst en staat een buitenkeuken op de planning.
Vanaf komende zaterdag ben ik in het bezit van een mooie mat zwarte Bastard (Large) en is het plan om deze in te bouwen in de buitenkeuken en hoop ik meer te gaan bbq'en. Ik ben dan ook erg benieuwd naar de recepten en tips&trics in dit forum.

En om dat gelijk maar even te gebruiken heb ik een vraag. Met het voor de eerste paar keer opstoken van de Bastard, waarin je volgens mij niet gelijk te hoog moet stoken, ben ik op zoek naar een mooi recept wat je daarbij kan maken. Als je die weet, of waar ik die kan vinden, dan hoor ik dat graag.



Groeten,

Arnoud
 
welkom op het forum.
zelf heb ik de eerste keer met stoken, niets erop gelegd, de 2de keer heb ik gerookte kipfilet gemaakt en de derde keer simpel gebbq met hamburgertjes, worstjes ed.
 
Welkom Arnoud!
 
Welkom hier .
BCC is mooi om mee te beginnen.
 
Welkom Arnoud en heel veel plezier van je Bastard ;)
 
Welkom Arnoud, Lekker gerookte kip of idd een mooi kiepje op een kannetje.. Mijn eerste sessie na een keer leeg gedraaid te hebben was een mooie procureur, redelijk vergevingsgezind en een lekker resultaat pulled pork op een broodje.
 
Welkom Arnoud
 
Arnoud👍🏻🔥, welkom bij de club
 
Vandaag is the Bastard bezorgd. Die staat nu rustig voor de eerste keer warm te worden.

1000026277.jpg
 
Ziet er top uit zeg! Succes met je Bastard !👍🏻🔥
 
Terug
Bovenaan Onderaan