BasBQ
Beef en Steak

Hallo allemaal!

 

Herreman

Tondelzoeker
Berichten
5
Goedenmiddag allemaal, jeroen is de naam. Word nog weleens herreman genoemd en die naam was nog wel beschikbaar lol.

Kom uit het midden van het land, werk als storingsmonteur in het intern transport, partner en 3 kids en een aantal hobby's. Oude vw'tjes hebben mijn aandacht, ben nog weleens aan het knutselen of prutsen zoals ik wel eens te horen krijg. En bbqen hoort daar ook wel bij.

We hebben nu een aantal jaar een lekkere achtertuin en daar is wel eens wat afgegrild. Begon met een kegeltje van de lidl. Was het proberen waard en staat er nog steeds als back-up. Toen is er een gebruikte bbq gekomen op gas. Flink groter en gemakkelijker. Maar het bleef allemaal vrij gemakkelijk en simpel.
De laatste die erbij kwam was een oudere weber kegel van mijn ouwelui. Hierop was het allemaal wat makkelijker dan degene van de lidl. De gas bbq verdween langzaam in de hoek. En op kolen was toch altijd weer wat leuker. Een fikkie maken blijft leuk!

En daarop uit te komen, de interesse voor een offset smoker groeide steeds meer en meer. Een buurvrouwtje van verderop heeft heerlijke gerechtjes. En vroegen ons af hoe dat uiteindelijk zou worden op een offset. Lang verhaal kort, we hebben van lpg tanks een offset smoker gemaakt. De smoker is bruikbaar, maar nog niet klaar met alle accessoires e.d.

De eerste 2 a 3 gerechten zijn al uit smokey gekomen. Zal dat later nog plaatsen. Hoop hier een paar interessante tips en tricks te vinden en voornamelijk elkaar te inspireren!
 
Tja Herreman, ophouden met lekker maken nu en gewoon fotootjes delen van die Smokey hier!

Welkom Herreman, veel plezier en inspiratie hier!
 
Tja Herreman, ophouden met lekker maken nu en gewoon fotootjes delen van die Smokey hier!

Welkom Herreman, veel plezier en inspiratie hier!
Haha wil nog niet teveel uploaden. Zal een ander onderwerp vullen met smokey👍

20220729_163747.jpg
 
Welkom Herreman!
 
Welkom, ziet er super gaaf uit!
 
Welkom Jeroen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan