BasBQ
Beef en Steak

Hallo allemaal

 

Helaena

Tondelzoeker
Berichten
5
Dag hobbygenoten! Bij deze zal ook ik me voorstellen: J, en hoe mannelijk dit ook klinkt, ik ben een vrouw van 28. Waarschijnlijk een van de weinigen op dit forum, maargoed :) Ik kijk ernaar uit om actief te zijn op dit forum, inspiratie opdoen en misschien ook ooit eens geven aan anderen. Ik heb op dit moment een Weber master touch (57) en natuurlijk zou ik ook mega graag een kamado willen, maar mijn vriend vindt dat ik niet teveel "zooi" in de tuin moet zetten; en ik kook sowieso veel dus heb al allerlei nonsens in huis staan. Misschien als hij een keer niet kijkt. Cheers! 🔥🥩
 
Laatst bewerkt:
Dag Jori. Welkom bij dit mooie Forum.
Niets mis met die W57.
 
Welkom Jori!

Met een weber 57 kun je ook alles, misschien niet zo makkelijk als op een kamado, maar alles lukt hoor.
 
Jori, leuk dat je er bij bent. Met een weber 57 heb heen een hele fijne bbq in de tuin.
 
Welkom hier! Die kamado komt er wel, er is zo’n gezegde… Happy wife, happy life! 😄
 
Welkom bij het genootschap

Het zijn de mannen van vroeger niet meer hè 😉
 
Welkom hier. Leuk dat je er bent en veel plezier.
Op de W57 worden hier ook de mooiste gerechten bereid.
Veel waar voor je geld en daarbij nog waardevast ook

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Welkom! Je bent zeker niet de enige vrouw hier hoor! (al valt een minderheid niet te ontkennen)

Die kamado komt er vast ooit wel, ik had hier dezelfde situatie met mijn vriendin, toch gelukt!
 
Welkom Jori
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Welkom hier! Ik heb ook een MT57, prima bbq! En je hebt nooit genoeg “zooi” en “nonsens” als het op bbq en koken aankomt! 🤣😉 Veel plezier!
 
Welkom hier
Ook hier een weber. Er Is in al die jaren nog niets geweest wat ik er niet op heb kunnen maken.
Er Is een gezegde
Het ligt niet aan het spulletje maar aan het knulletje.
Alhoewel knulletje nu een beetje knullig Is 😁
 
Welkom bij het genootschap Jori.
 
Terug
Bovenaan Onderaan