BasBQ
Beef en Steak

Hallo allemaal

Pen

Tondelzoeker
Berichten
2
We hebben de vriezer vol met wild, allemaal mooie stukken ree, haas en houtduif. Bijna dagelijks brand bij ons de barbecue, voor ieder worstje of speklapje gaat hij aan. De barbecue is een Grill Dome family en een Grill Dome Benjamin, beide keramische eieren. Meestal gebruik ik daarin Dammers houtskool van de Zuid Afrikaanse acasia, dit brand lekker snel, binnen 10 min aan de slag en is heel goed te regelen icm. Grill Dome.
Grill Dome is net als big green egg een Amerikaanse BBQ maar dan iets dikker en de deksel is iets hoger, ik ben er super blij mee. Ik hoop dat ik hier lekkere recepten kan vinden voor de verschillende stukken vlees die ik heb, reerug, reebout, reeschouder, houtduif, enz
 
Hoi! Laat vooral goede projecten zien. Ik ben benieuwd! Hoe kom je aan dat wild? Toevallig een jacht-hobby?
 
Hoi Pen,
welkom bij het Genootschap.
Grill Dome zie je niet zoveel meer heel af en toe op wedstrijden.....Enne, je vergeet Naast Grill Dome en BGE nog een Amerikaan, als er 1 Keramische BBQ is die nog Amerikaanser is dan de BGE dan is dat Primo wel ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Pen
Welkom bij het genootschap
Hoef je niet voor dag en dauw op te staan 😉
 
Welkom :)
 
Mmmmm wild... Mooie tijden komen er weer aan!
 
Terug
Bovenaan Onderaan