BasBQ
Beef en Steak

Hallo allemaal! Ik ben Martijn

 

Martijn-K.

Tondelzoeker
Berichten
18
Hallo allemaal,

Ik ben Martijn en woon in Gulpen (prakitisch naast Maastricht maar nog dichter bij Valkenburg) samen met mijn vrouw, 2 kinderen en een hond.
Iets over mij;
Ik spring graag op mijn mountainbike om te crossen door de bossen in de omgeving. Dit is dan ook een hobby van mij.
Verder merk ik dat ik steeds meer interesse krijg in het barbecueën, met name low and slow, waardoor ik het gevoel krijg dat dit ook een hobby zal gaan worden.
Nu heb ik járen geleden een keramische bbq aangeschaft maar deze eigenlijk nooit gebruikt zoals je een keramische bbq dient te gebruiken. Dit wil ik dus vanaf NU wél gaan doen! Ik heb het eea al gelezen over het gebruiken van een keramische bbq. Er zijn wat dingetjes daarvoor aangeschaft ter uitbreiding en ik heb nog wat onderhoud gedaan zoals nieuw vilt. Niet te vergeten, natuurlijk ook een thermometer aangeschaft 😉 De Inkbird inkbird isc-007bw. Ik zocht informatie over deze controller en kwam uit op deze site/forum.
Ik ben klaar ervoor om het geheel uit te proberen! Rock-‘n-Roll! 🤘

Groetjes en mooie dag vandaag!
 
Welkom Martijn en wat betreft de mountainbike kan je je geen betere omgeving wensen.
 
Hoi Martijn, welkom bij de club!

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk
 
Welkom Martijn, veel plezier met je nieuwe hobby. Die kun je mooi combineren met 't fietsen dmv de low en slow.
 
Welkom op het forum!
 
Welkom hier, genoeg inspiratie op te doen en je te helpen in je ontdekkingstocht van de low&slow wereld.
 
Welkom Martijn.
Aan inspiratie heb je alvast geen gebrek op dit forum.
Die Inkbird zat ook in mijn shortlist van thermometers maar heb dan uiteindelijk gekozen voor de Thermoworks Signals in combinatie met de Billows.
Van die Inkbird vond ik naar mijn mening te weinig reviews terug om een beslissing te nemen.
 
Welkom bij het genootschap

Komen er straks andere gerechten van de Q nu je’m anders gaat gebruiken
 
Terug
Bovenaan Onderaan