BasBQ
Beef en Steak

Hallo allemaal.......🙋‍♂️

Green smile

Tondelzoeker
Berichten
4
Vanuit het zonnige zuidwesten wil ik (Bert) mezelf introduceren als mede bbq liefhebber. Na jaren op een gasbbq de sate's omgedraaid, en de hamburgers omgeflipt en platgeslagen te hebben, ben ik dit afgelopen voorjaar in het bezit gekomen van een Bastard Compact. De gecancelde vakantie's in het corona tijdperk werden dmv de beruchte vouchers uitgekeerd, dus zodoende was dit een mooie gelegenheid om mezelf op zoiets te tracteren.

Ik heb totaal helemaal niets met koken, maar sinds ik deze bbq heb, ben ik me met plezier nu gaan verdiepen met het bereiden van een goed/mooi stukje vlees. Zelfs m'n vrouw is met stomheid geslagen 😁.
Ondertussen door diverse gerechten te lezen hier, al heel wat lekkers op tafel geserveerd. Ik zit echt nog in de leer fase, want er gaat ook nog wel eens wat mis, maar ook daar leer ik van.
Omdat de Bastard niet zo erg hoog op z'n pootjes staat, en daardoor vaak gebukt sta, heb ik snel een "meubeltje" gebouwd. Dit is toch wel prettig zo.
20210803_130458.jpg

Ik ga m'n best doen wel eens wat vaker wat van me te laten horen hier, en dan ook wat foto's te plaatsen.

Gegroet......
Bert
 
Bert, welkom bij de club. Mooie tafel heb je gemaakt.
 
Welkom Bert.
Hier was het plan eerst ook om een compact aan te schaffen maar omdat die zo laag staat en qua gewicht toch wel lastig verplaatsbaar is, uiteindelijk een medium aangekocht. Zo'n meubeltje lijkt me idd wel leuker om te werken met je BBQ.
Deel gerust je bereidingen op het forum, zelfs indien er iets mis gaat. Hier zitten genoeg mensen die je tips kunnen geven om je volgende bereiding succesvol te laten verlopen.
Veel BBQ-plezier!
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
Voor iedereen die niet wil klussen Bastard heeft een speciaal meubeltje om hem in te zetten. Heb je wel een soort Eiffeltoren in de tuin maar je hoeft niet te bukken.
 
Welkom bij het genootschap

heb je je vrouw een nog onbekende kant laten zien. En je hoeft er nu niet eens voor te bukken
 
Hoi Bert,
welkom bij het Genootschap.
 
Welkom alhier.
Ben mij ook al 2 dagen suf aan het lezen hier.
Mooi meubeltje gemaakt. Simpel en doeltreffend.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Welkom! Wat een gave constructie zeg! Zelf ga ik nog gebukt onder het formaat van m'n kogeltje
 
Welkom hier!
 
Welkom. Mooie constructie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan