BasBQ
Beef en Steak

gyros van het spit

silvester1986

Tondelzoeker
Berichten
8
Zo weer een heerlijk dagje achter de rug!!
Overheerlijke gyros van het spit, foto's wil ik jullie niet onthouden.
Recept van https://melebest.nl/gyros/ echt een aanradertje.

B2E97F53-233B-4298-939E-1B8536A38F48.jpeg


1D44E1F6-2050-4C41-966B-79AD5B9FDD6A.jpeg


BE65009D-F495-4475-9CD4-018176351C30.jpeg


97818064-9F94-4A86-A8C9-833EFFB99776.jpeg
 
Jammijammi. 😋
 
Dat ziet er goed uit zeg. Hier kun je me altijd voor bellen. Help ik je gewoon met alles opeten
 
Halleluja, wat een fijn broodje zeg. Petje af

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
Mooi broodje Gyros 😍 , dat lust ik wel.

Nou heb ik al vaker aan zo'n spit zitten denken maar dan denk ik weer, leuk zo'n ding maar hoe vaak gebruik je zoiets🤔 mijn wederhelft is er ook nog niet echt enthousiast over.......en waar ga je zoiets weer opbergen als je het niet gebruikt🤔
 
ziet er heerlijk uit! En weer een spit gerecht :D
 
Mooi broodje Gyros 😍 , dat lust ik wel.

Nou heb ik al vaker aan zo'n spit zitten denken maar dan denk ik weer, leuk zo'n ding maar hoe vaak gebruik je zoiets🤔 mijn wederhelft is er ook nog niet echt enthousiast over.......en waar ga je zoiets weer opbergen als je het niet gebruikt🤔
Haha, dat had ik bij mij ook al een beetje voorzien. Ik heb haar wat video’s laten zien en enthousiast gemaakt. Kerst is misschien nog een beetje vroeg, maar er gaat er wel een komen in 2021.
 
Mooi broodje Gyros , dat lust ik wel.

Nou heb ik al vaker aan zo'n spit zitten denken maar dan denk ik weer, leuk zo'n ding maar hoe vaak gebruik je zoiets mijn wederhelft is er ook nog niet echt enthousiast over.......en waar ga je zoiets weer opbergen als je het niet gebruikt
Ik vind je laatste argument kul, je 2e argument geloof ik helemaal niets van.
En je 1e argument... Als je dit soort plaatjes ziet, is elke keer dat je het gebruikt toch meer dan genoeg .

Prachtig gemaakt. Hier is waarvoor je een spit hebt.
 
Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: Jet
Ziet er goed uit! Staat hoog op mn verlanglijst, maar voor een beetje gyros moet je meerdere mensen uitnodigen wat nog niet kan.... toch maar even wachten op die spuit
 
Terug
Bovenaan Onderaan