BasBQ
Beef en Steak

Grizzly Grill ervaringen

Einde van het grizzly verhaal.
18 december ging die stuk.
Vrijdag 13 januari was die daadwerkelijk retour.
Als die kapot is en je wil graag een nieuwe moet je dit opnemen met de leverancier.
In het geval van ben totaal niet tevreden gevalletje geld terug moest ik het alsvolgt regelen;

Contact opnemen met de welkoop die maken dan een "case" aan.
Vervolgens kreeg ik te horen dat ik contact moest opnemen met grizzly (200fahrenheit).
Hun moesten de schade laten beoordelen.
Vervolgens zwart op wit kunnen aantonen + een contactpersoon die aangeeft dat de kamado daadwerkelijk retour mag.
Vervolgens dit weer communiceren naar de welkoop. Voelde mij een beetje een spil tussen producent en leverancier.. was best raar.
Al met al had ik deze week mijn aankoopbedrag terug op de rekening.

Was wel veel gedoe, ik ben blij dat het achter de rug is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan