Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kreeg de volgende link van grill guru mbt het inbranden Link grill guru dat betekend eerst 2 uur op 100 graden en dan langzaam naar hooguit 250 en de tweede keer 150 2 uur en dan etc. Volgens mij kan dat zowel met als zonder, aangezien je hem na 2 uur in gebruik kan nemen.Fijn om te weten dat de service prima is! Op trustadvisor lees je ook wel eens andere dingen.
Branden jullie de kamado in zonder er iets op te bereiden, of zijn er enkele recepten die ideaal zijn voor de inbrand temperaturen en tijden?
kijk op de site van de grizzly grill daar staat hoe je moet inbranden.Ik kreeg de volgende link van grill guru mbt het inbranden Link grill guru dat betekend eerst 2 uur op 100 graden en dan langzaam naar hooguit 250 en de tweede keer 150 2 uur en dan etc. Volgens mij kan dat zowel met als zonder, aangezien je hem na 2 uur in gebruik kan nemen.
Ja beide in 1 en dezelfde run daarvoor was nog niks aan de hand bijna knap zullen we maar zeggen. Ik heb er nog gewoon 2 pizza's op gemaakt hij was nog in de opwarmfase.. Dikke veter maar man ik baalde wel flinkOei, bij de eerste foto dacht ik enkel de vuurbox, maar dit is de base die ook gescheurd is.
Ik heb een KJC1 en al 2 x op 2 jaar die onderste vuurbox gebarsten en gebruik hem maar 1 x per week en tussen de eerste keer en de 2de keer heb ik nauwelijks pizza's gebakken op hoge temperatuur en gebruik ook een vuurkorf. Dus wie zal het zeggen waar het aan ligt. Maar mailtje naar KJ en sturen meteen een nieuwe op.
Hopelijk komt het bij jou ook vlot in orde bij Grizzly.
Ja beide in 1 en dezelfde run daarvoor was nog niks aan de hand bijna knap zullen we maar zeggen. Ik heb er nog gewoon 2 pizza's op gemaakt hij was nog in de opwarmfase.. Dikke veter maar man ik baalde wel flink
Zeker leuke financiele meevallers gehad dus ik had het wel verdiendProficiat met je nieuwe ei, je bent er wel serieus op vooruit gegaan .
Veel plezier met je nieuwe kamado, scheelt een hoop kopzorgen.Zeker leuke financiele meevallers gehad dus ik had het wel verdiend
ja ook jij spreekt uit ervaring (kopzorgen met de grizzly)Veel plezier met je nieuwe kamado, scheelt een hoop kopzorgen.