BasBQ
Beef en Steak

Grizzly grill elite 2021

CE562599-A7FC-45FB-B282-12159D529F93.jpeg

Hiermee kun je de hoogte verstellen zo te zien. Ik heb net rookhout toegevoegd en die van mij lekt niet. Toen hij nog niet aanstond heb ik ook door de chipfeeder gekeken, geen licht te zien.
 
Nou mooi toch . Los draaien rondom kijken of de naad gelijk is en weer vast .
 
Bekijk bijlage 30884
Hiermee kun je de hoogte verstellen zo te zien. Ik heb net rookhout toegevoegd en die van mij lekt niet. Toen hij nog niet aanstond heb ik ook door de chipfeeder gekeken, geen licht te zien.
Fijn dat de hoogte instelbaar is, alleen zo te zien krijg je hem niet lager. Dan zou je de verticale sluiven verder moeten uitvijlen.

Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk
 
Laatst bewerkt:
Hebben jullie de huidige BBQ nog speciaal ingepakt voor transport?

Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk
 
Laatst bewerkt:
Ondertussen bevestiging van tijd van bezorgen binnengekregen van het transportbedrijf, dus ik hoef zelf niet meer te kiezen. Ik hoop dat alles in orde is.

Hebben jullie de huidige BBQ nog speciaal ingepakt voor transport?

Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk
Netjes in beschermend folie gedaan.

Verstuurd vanaf mijn DN2103 met Tapatalk
 
Had toevallig nog een flink stuk noppenfolie liggen. Dus hij is netjes ingepakt. Hoop echt dat de nieuwe zonder foutjes is.

Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk
 
Had toevallig nog een flink stuk noppenfolie liggen. Dus hij is netjes ingepakt. Hoop echt dat de nieuwe zonder foutjes is.

Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk
Gewoon een rolletje vershoudfolie gepakt en gebruikt. Hij is toch al kapot 🙂
 
Noppenfolie is vast goed, zo is hij bij mij ook mee gegaan, al had ik nog wat extra noppenfolie over, andere in de vrachtwagen waren ook in simpel plastic gewikkeld, of zelfs helemaal niet. Dus ik zou me er niet te druk om maken @MickGrill

Hopelijk komt dit helemaal goed vandaag voor jou, ben benieuwd of ik nog een antwoord krijg vandaag 😅
 
Hij is net omgeruild. Hoorde dat ze er 30 per dag doen. Gaat om honderden vervangingen. Het heeft even geduurd, maar daar mag Grizzly Grill toch ook wel een compliment voor krijgen. Nu de directe communicatie met de klanten en verkooppunten nog verbeteren.

Heb alleen de deksel van de doos verwijderd. Op het eerste gezicht lijkt alles in orde aan de bovenkant. Ik kan net als bij de rest m'n vinger kwijt tussen de deksel en de base aan de kant van het scharnier. Hoop dat dat bij te stellen is.

Ik mag even niet tillen, dus moet even hulp inschakelen om hem in elkaar te zetten. Dan weet ik pas echt of hij helemaal goed is.

a8ef1d9970df567d6485a2a9354a12c8.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk
 
Ik gok dat we geen antwoord meer gaan krijgen. Volgens de site zou telefoon nummer tot 17:00 open moeten zijn dus zojuist maar even geprobeerd te bellen, maar die zit al dicht... Wellicht keer fijn vroeg aan de vrijdag middag borrel. Allemaal prima, maar had gehoopt op een reactie deze week zoals ze zelf voorspelde. Ik mail zo wel even zodat ze maandag direct aan het werk kunnen 😅
 
Ik ben nog niet in de gelegenheid geweest om de BBQ op te bouwen. Heb wel even de goodies en boekjes uit de doos gehaald. Aardig dat ze er een boek en woodchips bij doen.

Grappig dat op de woodchips verpakking wordt uitgelegd dat je ze ook kan gebruiken in de oven. Is er iemand van jullie die het aandurft thuis om woodchips binnen te gebruiken? :D

De handleiding van Grizzly Grills vermeld nog steeds een beperkte garantieperiode van 10 jaar. Dit in tegenstelling wat op de website van verschillende verkooppunten staat vermeld, zoals Welkoop en Barbecue XXL.

Jullie al contact gehad met 200Fahrenheit?

Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk
 
Ik ben nog niet in de gelegenheid geweest om de BBQ op te bouwen. Heb wel even de goodies en boekjes uit de doos gehaald. Aardig dat ze er een boek en woodchips bij doen.

Grappig dat op de woodchips verpakking wordt uitgelegd dat je ze ook kan gebruiken in de oven. Is er iemand van jullie die het aandurft thuis om woodchips binnen te gebruiken? :D

De handleiding van Grizzly Grills vermeld nog steeds een beperkte garantieperiode van 10 jaar. Dit in tegenstelling wat op de website van verschillende verkooppunten staat vermeld, zoals Welkoop en Barbecue XXL.

Jullie al contact gehad met 200Fahrenheit?

Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk
Lijkt me alleen verstandig als je goede afzuiging hebt of de rooklucht wel lekker vind ruiken in huis.
Verder lijkt me de bruine aanslag in de oven ook niet echt ideaal, tenzij je graag je oven vaak poetst.

Gewoon lekker in je keramische oven gebruiken ;)
 
@MickGrill Boekje is stiekem niks meer dan beetje Remia promotie, al is het wel aardig. Heb er snel door heen gebladerd maar niet echt goed gekeken, wellicht staat er wel wat leuks in. Natuurlijk wel met Remia Sausjes 😅

Die Woodchips was mij ook opgevallen, incl de suggestie om er 500gram (halve zak!) van te gebruiken voor een gerecht van 4 personen... Ben ook benieuwd hoeveel rook zooi dat binnenshuis zou geven.

Zie inderdaad ook in het boekje staan dat er 10 jaar garantie op keramiek zou zitten, ten opzichte van 20 jaar waar men mee adverteerde. Ik heb ondertussen nog niks terug gehoord van 200 Fahrenheit en wacht nog steeds met smart op een reactie. Als morgen of donderdag nog geen mail terug heb bel ik wel weer. Direct die vraag eens stellen, of via de mail. Beter om het zwart op wit te hebben denk ik 😁
 
Ik haal de 10 jaar niet, tot nu toe om de 3 maand een nieuwe haha 😂 De nieuwe heb ik 3x ingebrand zoals vermeld staat in het boekje. 250 grade heeft hij tot nu toe overleeft, binnenkort maar pizza maken op 350 graden.
 
Ik haal de 10 jaar niet, tot nu toe om de 3 maand een nieuwe haha De nieuwe heb ik 3x ingebrand zoals vermeld staat in het boekje. 250 grade heeft hij tot nu toe overleeft, binnenkort maar pizza maken op 350 graden.
Ik heb ondertussen nummer 6 staan. .

Nummer 1: gaatjes in glazuur deksel, stuk keramiek aan binnenkant spontaan afgesprongen
Nummer 2: overbite, verbogen scharnier en roest op frame en wielen
Nummer 3 en 4: roest in schroefdraad scharniergeleider
Nummer 5: roest op frame binnen twee weken, verbogen roosterhouder
(Nummer 3,4 en 5 zijn in 1 dag verwisseld door Welkoop)
Nummer 6: zit nog in de doos

U snapt, bij 3/4/5 heb ik op het punt gestaan m'n geld terug te vragen, maar ik ben volhardend. Problemen worden opgelost door vervanging. Ik hoop dat de problemen met deze nieuwe versie al zijn op gelost in de fabriek.

Bij nummer 6 ga ik vanaf dag 1 het frame inspuiten met WD40. Wekelijks bouten en scharnierspeling controleren. Wellicht af en toe wat vet in het scharnier doen.


Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk
 
mijn grizzly is vanaf dag 1 goed ;)
alhoewel, de plankjes heb ik laatst wel geschuurd en behandeld met lijnzaad olie.
de slechte kitrand had ik al vervangen met de kit uit het onderhoudssetje wat een tijd geleden per post kwam.

Vind het nog steeds een mooie kamado, pizza's ook al 3x gemaakt en zullen zeker nog vaak gemaakt worden :)
 
Ook fijn om dit soort berichten af en toe te lezen.

Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan