BasBQ
Beef en Steak

Grillmasters Belgie

Ikke niet haha maar ben wel benieuwd naar het programma

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk

 
post doet volop de ronde in Belgenland, maar velen die zich inschrijven (ken er al enkele) mogen niet meedoen wegens : "te goed".
Is dus maw, uitlach tv waar ze weer naar op zoek zijn  :-?
zal dus weer een programma worden met een gelijkaardig format aan "komen eten". Jammer, gemiste kans van Vier en de programma-makers
 
BartG zei:
post doet volop de ronde in Belgenland, maar velen die zich inschrijven (ken er al enkele) mogen niet meedoen wegens : "te goed".
Is dus maw, uitlach tv waar ze weer naar op zoek zijn  :-?
zal dus weer een programma worden met een gelijkaardig format aan "komen eten". Jammer, gemiste kans van Vier en de programma-makers

En jij? mag je ook niet meedoen :-/
 
richard0501 zei:
BartG zei:
post doet volop de ronde in Belgenland, maar velen die zich inschrijven (ken er al enkele) mogen niet meedoen wegens : "te goed".
Is dus maw, uitlach tv waar ze weer naar op zoek zijn  :-?
zal dus weer een programma worden met een gelijkaardig format aan "komen eten". Jammer, gemiste kans van Vier en de programma-makers

En jij? mag je ook niet meedoen :-/

Wil je daar iets mee zeggen ?  B-)

neen, allemaal niet aan mij besteed, maar ik zie wel andere opportuniteiten  :D
 
BartG zei:
post doet volop de ronde in Belgenland, maar velen die zich inschrijven (ken er al enkele) mogen niet meedoen wegens : "te goed".
Is dus maw, uitlach tv waar ze weer naar op zoek zijn  :-?
zal dus weer een programma worden met een gelijkaardig format aan "komen eten". Jammer, gemiste kans van Vier en de programma-makers


Bij de bovenburen ook een dergelijk programma gehad.
"Grillmasters"
Steekt er niets van op maar was voornamelijk als amusement  bedoeld.  :(  :(
 
Ah ok laat maar dan...... Zucht wat voor programma's ze de dag van vandaag maken.....

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk

 
Ik ben een pas begonnen bbq'er en vind het een grote teleurstelling.
De presentatoren hebben daarnet een hamburger verkozen boven een zelf geslachte entrecote, perfect klaargemaakt op bbq met ernaast een specialleke 'suikerspek'.  Mensen zijn gewoon afgeschoten???  Onverstaanbaar
 
StijnVanOnacker zei:
Ik ben een pas begonnen bbq'er en vind het een grote teleurstelling.
De presentatoren hebben daarnet een hamburger verkozen boven een zelf geslachte entrecote, perfect klaargemaakt op bbq met ernaast een specialleke 'suikerspek'.  Mensen zijn gewoon afgeschoten???  Onverstaanbaar
Het gaat bij dit soort programma?s meer om amusement dan om voorlichting, alles voor de kijkcijfers...
 
Ik vind de jury wel wat vol van hunzelf. Al 30 jaar bezig met barbecue bezig en nog nooit van lomo el trapo gehoord. Mssh moeten ze best eens een account op dit forum maken.

Verstuurd vanaf mijn SM-T533 met Tapatalk

 
Brecht zei:
Ik vind de jury wel wat vol van hunzelf. Al 30 jaar bezig met barbecue bezig en nog nooit van lomo el trapo gehoord. Mssh moeten ze best eens een account op dit forum maken.

Ja, ik zag het net ook.  Heb de aflevering al stopgezet, geen interesse meer.

Moesten we met enkele mensen hier afspreken en soortgelijke serie maken op you Tube zouden we veel meer kijkers hebben!
 
Meer kijkers weet ik niet. Ik vind het gewoon jammer dat barbecue weer gecatologeerd wordt als grillen en verder niks. Geen L&S, geen roken enkel grillen.

Verstuurd vanaf mijn SM-T533 met Tapatalk

 
Inderdaad als een zogezegde bbq expert lomo el trapo niet kent, dan vraag ik mij af hoe hij expert is gekomen. En zijn arrogantie brrrr  Om het in het westvlaams te zeggen: "met al zijn spel aan zijn gat"  (een groot gedacht van zichzelf, hoogmoed) En zijn mede jurrylid, lachwekkend die kerel...
Ik zal blijven kijken, dat wel.


Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

 
Terug
Bovenaan Onderaan