BasBQ
Beef en Steak

GrillBear --> Oplichting / internet fraude!

En toen was "grillbear.nl" uit de lucht..... Als het te mooi lijkt om waar te zijn, is dat vaak ook zo.
 
En toen was "grillbear.nl" uit de lucht..... Als het te mooi lijkt om waar te zijn, is dat vaak ook zo.
Klopt, ik had beter op moeten letten, maar ja dat is achteraf.
Wel heb ik voordat alles offline is gehaald via 'follow the money' kunnen achterhalen wie achter deze oplichting zit. Ik heb 'm aangegeven dat 'ie het bedrag vandaag retour kan storten en anders ga ik aangifte doen bij de Politie.
 
Hopelijk kan je je geld nog op de een of andere manier terughalen, dit is meer dan waardeloos voor wie er geld ingestoken heeft..
 
Klopt, ik had beter op moeten letten, maar ja dat is achteraf.
Wel heb ik voordat alles offline is gehaald via 'follow the money' kunnen achterhalen wie achter deze oplichting zit. Ik heb 'm aangegeven dat 'ie het bedrag vandaag retour kan storten en anders ga ik aangifte doen bij de Politie.
Hoi Freek, Superwaardeloos dat dit je overkomt. Ik zou je willen vragen sowieso aangifte te doen. ik lees dat je al aardig wat info hebt over de geldstroom. Het zou natuurlijk super zijn als de dader eieren voor zijn geld kiest ,maar dan is tie nog niet gestopt en kunnen anderen nog de dupe worden op een ander moment of andere manier. De realiteit is dat zulke lui op verschillende platformen verschillende producten aanbieden. Ze moeten gepakt worden!
 
Freek. Pb mij ook even. Ik heb ook betaald. Wel via cc maar toch. Geld zou naar een pet shop gaan.
 
Mijn betaling via grillbear.nl is via Mollie naar een andere webwinkel www.secureslim.shop gegaan, op die laatste stonden KvK en adres gegevens.
Inmiddels weet ik vrijwel zeker wie de oplichter is, nadat ik deze persoon dinsdag telefonisch heb benaderd waren de websites woensdag ochtend uit de lucht. Secureslim webshop is inmiddels wel weer in de lucht, de KvK en adres gegevens zijn nu verwijderd, meneer gaat vrolijk verder met z'n oplichtingspraktijken.
Eventueel andere gedupeerden, stuur me even een privé bericht indien je meer wil weten.
 
Dat is wel sneu dat je dat overkomen is, maar het zag er ook vrij snel naar uit dat het oplichting ging zijn.
Ik hoop dat je het geld nog terug gaat zien.

Als je het geld niet kunt recupereren, dan gaat het een zware domper zijn. Want een betrouwbaar A-werk vind je te duur, waardoor je een koopje denkt te doen via een louche site en aan het einde van de rit ga je meer kwijt zijn geweest.

Succes met de recuperatie.
 
Dat is wel sneu dat je dat overkomen is, maar het zag er ook vrij snel naar uit dat het oplichting ging zijn.
Ik hoop dat je het geld nog terug gaat zien.

Als je het geld niet kunt recupereren, dan gaat het een zware domper zijn. Want een betrouwbaar A-werk vind je te duur, waardoor je een koopje denkt te doen via een louche site en aan het einde van de rit ga je meer kwijt zijn geweest.

Succes met de recuperatie.
Ik weet niet of ik een A-merk te duur vind, zoals eerder aangegeven heb ik 0 ervaring met een kamado en vond ik het de overweging waard om eerst eens te gaan proberen met een low-budget alternatief. Vandaaruit kwam ik ook op GrillBear uit, de lage prijs hoeft in 1e instantie niet per se oplichting te zijn, dit kan ook gaan om opstart- of opruimingsacties of wat dan ook.
Zoals eerder aangegeven had ik natuurlijk beter op moeten letten, beetje te overhaast gehandeld en haastige spoed....
 
Ik weet niet of ik een A-merk te duur vind, zoals eerder aangegeven heb ik 0 ervaring met een kamado en vond ik het de overweging waard om eerst eens te gaan proberen met een low-budget alternatief. Vandaaruit kwam ik ook op GrillBear uit, de lage prijs hoeft in 1e instantie niet per se oplichting te zijn, dit kan ook gaan om opstart- of opruimingsacties of wat dan ook.
Zoals eerder aangegeven had ik natuurlijk beter op moeten letten, beetje te overhaast gehandeld en haastige spoed....

Ik wist destijds ook niet of een kamado iets voor me ging zijn. Ik haf een gasBBQ en cremeerde gewoon vlees. Ineens de ingeving voor een kamado en ven me beginnen inlezen. Ik vond de A-Merken te duur voor mij.

Op een gegeven moment stond ik op het punt eentje te bestellen van Outr. Goede prijs, maar die 2 jaar garantie voelden toch wat raar aan. Toen kwam ik op Facebook in een ludieke discussie terecht met een dealer van Kamado Joe’s. Hij daagde me uit bij hel langs te komen voor wat uitleg.

Ik ben er toen heen gegaan en hij had me meteen mee. Paar €100 duurder als de Outr, maar wel voorzien van D&C en nog wat extra spulletjes en … levenslange garantie. Hij stuurde mij daarna een offerte en meteen besteld.

Ik zou zeggen dat ik er geen seconde spijt van heb, maar dat heb ik wel. Ik heb toen de goedkoopste KJ Classic 1 genomen en heb dus spijt dat ik toen niet direct de Classic 2 genomen heb :ROFLMAO:

Mede met dit forum is er een nieuwe wereld voor me open gegaan. Ipv 5 x jaar de Q’en, zit ik nu 1 x per week. En ipv vlees te cremeren, maar ik volledige menu’s. Heb me dan ook daarna nog een KJ Junior erbij gekocht.

Mijn tip: koop de goedkoopste van een A-merk. Ben er zeker van dat je er geen miskoop aan kunt doen. Want een kamado is voor iedereen. Het is gewoon multifunctioneel. En als je hem goed onderhoud, dan doe!je daar 20 jaar mee.
 
Inderdaad, ik had vroeger eens een rookoven, zo'n ding van 60-70 eur dat ze verkopen onder verschillende namen en dat roest terwijl je er staat op te kijken, verschrikkelijk maar wat wist ik er toen vanaf? Heb nu 10 x zoveel uitgegeven aan een WSM en een prachtapparaat dat geen ergernis meer veroorzaakt en waar ik heel lang plezier van zal hebben. Je krijgt tenslotte waar je voor betaald
 
Tsja natuurlijk erg klote en zonde van je geld.

Als je 0 verstand hebt van een kamado kan je natuurlijk beter naar een fysieke dealer/tuincentrum gaan en wat informatie inwinnen.
Ook daar heb je huismerken en a merken.

Ik hoop dat je je geld terugkrijgt van zo'n smerige oplichter
 
Ik weet niet of ik een A-merk te duur vind, zoals eerder aangegeven heb ik 0 ervaring met een kamado en vond ik het de overweging waard om eerst eens te gaan proberen met een low-budget alternatief. Vandaaruit kwam ik ook op GrillBear uit, de lage prijs hoeft in 1e instantie niet per se oplichting te zijn, dit kan ook gaan om opstart- of opruimingsacties of wat dan ook.
Zoals eerder aangegeven had ik natuurlijk beter op moeten letten, beetje te overhaast gehandeld en haastige spoed....
Ik zou dit gewoon opgeven bij het programma opgelicht en sowieso masaal aangifte doen bij de politie.

Hoop ook dat diegene die zijn opgelicht allemaal hebbe gedaan! zulke mensen leren het toch niet dus maak zijn leven maar wat onaangenamer..
 
Terug
Bovenaan Onderaan