BasBQ
Beef en Steak

Grill Guru temppen

 
 

defjam74

Stoker
Berichten
419
Op papadag besloten bij mijn ouders te bbq-en met mijn nieuwe WGA, die ik al heb laten vallen voor te hebben gebruikt.

Thuis alles klaargezet om mee te nemen en bij aankomst erachter te gekomen dat ik mijn temppen thuis was vergeten.
In allerheil bij de Appie de Grill Guru temppen gekocht. 22 euro.

Ik ben geen profi bbq-er maarre ik herken bagger wanneer iets slecht is.
Wat is dit ding traag zeg, 2 tellen voor hij de volgende meting toont.
De meter heeft geen verlichting en de houder is erg licht.
Er is een batterijklepje voor een AAA batterij dat zeker niet ip is.
Er zit een knopje aan de onderkant van de meter als sensor zodat de meter uitgaat wanneer de pen is dichtgeklapt. Dit werkt niet denderend, ook al klap je de pen dicht,dat knopje raak je niet altijd. Maar "gelukkig" is er auto shutoff.

Dus, goed voorbereid uit huis, hoef je geen rotzooi te kopen.

Niet aan te raden.
Happy papasday iedereen.

20230618_144548.jpg


20230618_143148.jpg


20230618_143045.jpg
 
Afzien mannen.

Zo zie je maar, een goed voorbereiding is het halve werk.
 
Ik heb 2 stuks van Thermapen gekocht via ebay, daar verkopen ze zelf hun refurbished pennen. Stukje goedkoper en nog steeds geijkt en garantie. Nog nooit spijt van gehad

Verstuurd vanaf mijn SM-A528B met Tapatalk
 
Ik heb deze ook en herken volledig wat je zegt. Enige voordeel is dat ik hem voor 3 euro heb gekocht in de magazijn verkoop van 200 Fahrenheit… (moederbedrijf grill guru)
 
Ik heb deze ook en herken volledig wat je zegt. Enige voordeel is dat ik hem voor 3 euro heb gekocht in de magazijn verkoop van 200 Fahrenheit… (moederbedrijf grill guru)
Vind je het het waard voor 3 euro? Ik kan met duidelijkheid zeggen, het is de 22 euro niet waard.
 
Nee. Is het niet waard helaas. Krijg hem ook niet fatsoenlijk gekalibreerd, bij kokend water geeft die 112 graden aan… simpelweg prut. Ik gebruik hem nu vooral als voeler om te prikken in PP en beefribs bijvoorbeeld. Binnenkort maar eens een thermapen kopen daar zijn de reacties veel beter over.
 
Nee. Is het niet waard helaas. Krijg hem ook niet fatsoenlijk gekalibreerd, bij kokend water geeft die 112 graden aan… simpelweg prut. Ik gebruik hem nu vooral als voeler om te prikken in PP en beefribs bijvoorbeeld. Binnenkort maar eens een thermapen kopen daar zijn de reacties veel beter over.
Dat is een dure sateprikker geworden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan