BasBQ
Beef en Steak

GRILL GURU Rotisserie Op een Bastard Large?

Dravik

Tondelzoeker
Berichten
5
Hoi!

Ik zoek al een tijdje een rotisserie, want dat lijkt me leuk voor m’n Bastard Large. Alleen vind ik de prijzen wat aan de hoge kant.

Nu zag ik laatst deze bij de Hornbach voor 89€:

Je zou denken dat deze ook wel op de Bastard zou passen, als je de specs leest. Alleen kon ik dat in de Hornbach niet testen.

In de buurt heb ik nergens een zaak waar zowel de rotisserie als een Bastard staat.
En zowel Google als YouTube kan me ook niet een bevestigend antwoord geven dat dit gaat passen

Dus vroeg me af of iemand hier toevallig deze combinatie al eens heeft getest.
 
Ik heb deze in het echt bekeken,
Prijs is leuk en past op de kamado.
Maar de bevestiging op de rand lijkt mij een aanslag op je gasket en de dikke stang met nog dikkere moer er op lijkt met totaal niet handig om vlees er op te krijgen.
Ik heb hem daarom laten liggen. 🙃
 
Volgens mij zou deze gewoon moeten passen. In het ergste geval kan je hem terugbrengen toch?
Er zijn al wat onderwerpen op dit forum over dit spit. Die waren niet heel lovend. Ik zou dus persoonlijk doorsparen en investeren in een variant met ring.
 
Zijn er spits onder de 200 euro dan voor de Bastard? Ik vind alleen varianten van minimaal ruim 200 euro.
 
Screenshot_20220313-221850_Samsung Internet.jpg

Misschien is dit wat voor je
 
21 inch is dezelfde maat als de Grill guru.
De bastard Large is 22 inch
Verschil is zo`n 2,5 cm in de doorsnede.

Ik zou zeker voor een goed passend model gaan voor het beste resultaat.
 
Ik heb deze in het echt bekeken,
Prijs is leuk en past op de kamado.
Maar de bevestiging op de rand lijkt mij een aanslag op je gasket en de dikke stang met nog dikkere moer er op lijkt met totaal niet handig om vlees er op te krijgen.
Ik heb hem daarom laten liggen.
Ik heb deze en wat je zegt over die dikke moer ben ik zeker met je eens, dat is echt super onhandig.
De gasket lijdt er bij mij niet echt erg onder heb ik het idee.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdj
Ik heb deze en wat je zegt over die dikke moer ben ik zeker met je eens, dat is echt super onhandig.
De gasket lijdt er bij mij niet echt erg onder heb ik het idee.
Ik heb uiteindelijk zelf een gebouwd
 
Terug
Bovenaan Onderaan