BasBQ
Beef en Steak

Grill Guru Large basket

 
 

Jordy0p

Stoker
Berichten
326
Afgelopen week een charcoal basket gekocht bij allesvoordekamado.
Helaas iets te enthousiast met bestellen.
Heb het samen gekocht met een de D&C systeem.

Bij het uitpakken van de kolenmand en het plaatsen in de kamado vond ik hem er niet goed in zitten. Toch even snel gecheckt of ik wel de juiste had besteld maar helaas.
De kolenmand sluit niet gaat aan op de firebox.

Ik heb gisteren een kolenmand van de grill guru large kunnen proberen maar ook die heeft wat ruimte tussen de mand en de firebox.
Voor de rest rust de kolenmand netjes op de firebox, net zoals de gietijzeren plaat onder in de kamado.

Ik hoor graag jullie mening over welke ik dan zal behouden.


Bekijk bijlage 39378

Bekijk bijlage 39379

Bekijk bijlage 39380

Bekijk bijlage 39381
 
Laatst bewerkt:
Ik snap de vraag denk ik niet helemaal. Je hebt twee versies en de één past beter dan de andere. Dan kies je toch gewoon de gene die het beste past?
 
Wat @janvh al zegt, wat is de vraag? Je gaat toch voor de best passende versie?
Dat Is ook het nadeel met al die verschillende versies in de loop der jaren. Niet alles is zomaar uitwisselbaar.
 
Ja ik lees het terug en inderdaad ik snap jullie antwoord volkomen.

Wat ik eigenlijk bedoelde te zeggen is dat eigenlijk beide baskets niet goed aansluiten op de firebox en de vraag was eigenlijk of dit normaal is en zo hoort.
echter ging ik er gewoon vanuit dat de zijkant van de kolenmand de firebox zou aanraken.
Ik zal het bericht aanpassen, maar dit topic mag ook verwijderd worden @noskos
 
Mijn basket in de Bastard staat vrij van de firebox met wat ruimte er tussen. Dat hoort. Zo kan de lucht goed door je kamado trekken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan