BasBQ
Beef en Steak

Grill guru elite

Hoe verhoudt deze grill guru zich tot de bastard large?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Ik zag laatst ergens een vergelijking tussen de GG classic  GG elite en de Bastard met fotos... zal ff kijken of ik een linkje kan vinden
 
Hoeveel spareribs van 25-30 cm kunnen hierop low and slow met de dubbele roosters ?
 
Ik heb hem nog niet vol gelegd met ribbels aangezien ik tot nu toe hiervoor alleen de WSM gebruikte.
Met twee ikea rekjes zou je al sowieso op 12 komen , maar dan heb je nog een heel leeg rooster. Op dat rooster past geen ikea rekje ivm de hoogte maar 3 a 4 ribbels passen daar nog wel plat bij. Dus een stuk of 16 kan je er wel kwijt
f174c16b6fd34499a1da779ca95ce7ef.jpg
800796559123ca9b53773cdbb56f4af5.jpg
 
Bedankt Tentij.s,

Ben ik weer wat dichter om een keuze te maken voor mijn aankomende bbq.
16 ribben max is echt voldoende.
 

itsmejc

Tondelzoeker
Berichten
6
deze week GG Large Elite ontvangen, installeren was prima te doen. Gekocht via internet bij VT Wonen. Veel informatie en filmpjes op de website. Erg compleet en veel mogelijkheden, zoals split level, chipfeeder met tool, hoes, etc. Helaas blokkeerde de kolenmand de chipfeeder, contact opgenomen met GG via mail Zelfde dag reactie, ze sturen een nieuwe kolenmand op. Vandaag gestart, 1e 3x temperatuur gecontroleerd gebruiken. Binnen 15 minuten temperatuur stabiel op100C en na 2 uur door naar 200C. Temperatuur is goed te beheersen, ben zeer tevreden. Morgen start ik met roken kipfilet.

IMG_7619.JPG
 
Mij broer heeft de Elite ook en is daar dik tevreden mee ,hij heeft aan de voorkant nog een gat zitten waar je gemakelijk rookhout toe kan voegen.
er is een speciale naam voor dat gat en is ook reuze handig .
Mooi ding heb je .
 
gisteren conform afspraak kolenmand ontvangen, juiste type zodat ik via de chipfeeder rookhout kan toevoegen. Is inderdaad handig. Morgen zalm koud roken, vrijdag gerookte varkenshaas met hasseback aardappels en spruitjes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan