BasBQ
Beef en Steak

Grill guru elite

En heb je deze gekocht?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ook ik ben benieuwd naar ervaringen. De prijs ziet er goed uit voor wat je krijgt.
Ook ben ik benieuwd of de maat overeenkomt met overage merken ivm het uitwisselen van accessoires.
 
Maat lijkt overeen te komen met  de large modellen van de bekende merken ;)
 
Is er iemand die zijn of haar ervaringen kan delen betreffende dit merk?
En dan met name op het gebied van de overall kwaliteit.
 
Ik heb hem zojuist besteld. Op papier niet te kloppen voor die prijs.
Er lopen flinke kortingsacties, heb nu de large voor 785 besteld, was 1200.

Maar raakt ook uitverkocht.
 
wanneer krijg je em binnen en wanneer gaat die aan.
we lezen graag je ondervindingen.
 
Ik hoop hem in de loop van volgende week te krijgen. Gaat natuurlijk ASAP na ontvangst in de hens  :D
 
92f8372c5bb436f0093d356f27a7f87a.jpg
facc8fc1073c347cb5fa5a13747dde76.jpg
a57c7707bfac0e1aa1c6e0eaa246e738.jpg

So far... so good. Even met temperatuur gespeeld maar nu eten er op. Na de kreeft en de hotwings een lamscarr? en dan moet het voor vandaag maar genoeg zijn. Morgen een flank steak en misschien nog meer, voorlopig ben ik zielsgelukkig met mijn Grill Guru Elite Large
 
Lekker hoor!
Als je trouwens een handig lekbakje wilt; bij de sligro hebben ze rvs dienbladen van zo'n 35cm. Die zijn ideaal om op de platesetter te leggen ;)
 
Ik zal morgen kijken Silverfox, dan ben ik daar toch


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Mooi ding👍🏻
Geniet er van.
 
Ik ben er blij mee. Goed bestuurbaar qua temperatuur, lekt nergens , is solide en rijk uitgerust. Als je een kamado zoekt en er is er nog een te koop ergens is dit een buitenkansje. Doen!


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Ik vind het een prachtig ding. Mooie prijs en helemaal compleet. Dat laatste wist ik pas na de aankoop van onze kamado joe. Nu vaag wel wat spijt....
 
TepZeppi zei:
Ik ben er blij mee. Goed bestuurbaar qua temperatuur, lekt nergens , is solide en rijk uitgerust. Als je een kamado zoekt en er is er nog een te koop ergens is dit een buitenkansje. Doen!


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Ik was al heel lang aan twijfelen tussen een aantal kamado' s. Aangezien ik hem in een tafel wil inbouwen was mijn keuze eigenlijk op de bastard large solo gevallen. Dankzij TepZeppie vanmorgen weer gaan twijffelen . Vanmiddag stoute schoenen aangetrokken en vanuit leidschendam richting Haarlem (harlemBBq) gegaan om te kijken en hands-on te voelen. Nu stond daar tot mijn verbazing ook nog een Grill Guru Elite large 2016. En ik had de goede recenties natuurlijk al gelezen. Na goede hulp en voorlichting van de heren bij harlem bbq besloten voor de Guru elite gegaan. Super prijs kunnen afspreken van 750.
6b76728d0f592628d052e1288ce11902.jpg
9ea12aca48b3092f0c650640fb1337d0.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

 
Bonnie f zei:
Ik vind het een prachtig ding. Mooie prijs en helemaal compleet. Dat laatste wist ik pas na de aankoop van onze kamado joe. Nu vaag wel wat spijt....

Joh, spijt hebben we helemaal niet. Vanavond weer heerlijk gegeten van de KJC.
Maar als we nu voor de keuze zouden staan zouden we die Grill Guru absoluut overwegen.
 
Bij mij staat deze rode rakker inmiddels ook in de tuin
30d587143b24751b344e0c0dad4b44cc.jpg


Ik ben verrast door de kwaliteit van de kaamde en de veelheid aan meegeleverde accessoires. De schroefjes van de tafeltjes zijn net ene beetje te kort, maar met een ander ringtje bleek dat geen enkel probleem!

Er zit een prachtig D&C-systeem bij, wat volgens mij 1 op 1 gekopieerd is van de Kamdo Joe.
Nadeel is alleen, dat er geen accessoire-ring bij zit waar je een wok of DO in /op kunt zetten. Deze dus:

3923f922297377a045c58a90e746bd5d113c8cfa.jpg


Ik heb navraag gedaan bij een aantal webshops of de accessoires van de Kamdo Joe passen (de ring en de halvemaanvormige gietijzeren bakplaat en rooster), maar dat lijkt niet het geval :(

Weet iemand van jullie waar deze onderdelen voor de Grill Guru Elite Large te scoren zijn?
 
Terug
Bovenaan Onderaan