BasBQ
Beef en Steak

Grill Guru Elite doen of niet?

Tazzie

Tondelzoeker
Berichten
6
Beste allemaal,
Hier mijn eerste berichtje (naast de voorstel uiteraard)
Ik ben opzoek naar mijn eerste kamado en heb mijn oog op de Gill Guru Elite laten vallen. Ik zal niet ontkennen dat de prijs daarin mee heeft geholpen
Omdat ik dat niet als enige wil mee laten spelen ook deze vraag:
Kan iemand mij vertellen wat de nadelen zijn van deze bbq?

Alvast bedankt!
 
Volgens mij geen nadelen ,mijn broer heeft er een ,al een paar jaar ,en niets dan lof over zijn BBQ .
Wel het oude model ,over de nieuwe kan ik niets zeggen ,maar waarom zou die niet goed zijn ?
 
Volgens mij geen nadelen ,mijn broer heeft er een ,al een paar jaar ,en niets dan lof over zijn BBQ .
Wel het oude model ,over de nieuwe kan ik niets zeggen ,maar waarom zou die niet goed zijn ?
Ik ben helemaal blanco qua merk dus ben gewoon benieuwd en wil niet voor een "verassing" komen te staan als in, "had ik dat maar geweten"
Dus klinkt goed dat je broer er blij mee is :)
 
Heb zelf ook deze op het oog gehad toen ik me eenmaal had ingelezen over een multi level systeem.
Uiteindelijk via een bbq winkel de monolith basic gekocht. De garantie is uitgebreider. Levenslang op keramiek. Grill Guru heeft 20 jaar op de buitenkant en 2 jaar op de firebox. Ook niet verkeerd natuurlijk maar las dat de Firefox toch wel gevoelig blijft. Met de firebox in delen zouden er wel al minder problemen zijn.
De combinatie garantie en de service van de bbq winkel waaronder het samen in elkaar zetten bij bezorging als nieuwkomer in kamado land hebben mij doen besluiten de monolith aan te schaffen.
 
Volgens mij een prima kamado hoor! Heb hem zelf ook kort in overweging genomen alleen bij mij viel die af omdat ik hem gewoon echt niet mooi vind. Smaak blijft altijd zeer persoonlijk:)
 
Nieuwe vuurbox is inderdaad in delen. Ik heb de normale en ben er tevreden over, maar ik vind daar een groot nadeel van dat ik geen half direct en half direct kan doen, kan de elite wel
 
Nieuwe vuurbox is inderdaad in delen. Ik heb de normale en ben er tevreden over, maar ik vind daar een groot nadeel van dat ik geen half direct en half direct kan doen, kan de elite wel
8535EEBC-7E36-4F69-941C-304CA20EEC2B.jpeg


wellicht is een speksteen een oplossing (en leuke accessoire).
 
Absoluut, staat op het verlanglijstje samen met nog wat mooie spulletjes voor de bbq. Tijd dat ik jarig word
 
Nieuwe vuurbox is inderdaad in delen. Ik heb de normale en ben er tevreden over, maar ik vind daar een groot nadeel van dat ik geen half direct en half direct kan doen, kan de elite wel
Ik heb mijn gg platesetter gewoon door midden geslepen. Helemaal prima zo kun je alle kanten op. Mits je iets hebt om fatsoenlijk te kunnen slijpen natuurlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan