BasBQ
Beef en Steak

Grill Guru compact erbij :)

 
 
 

WilfredK

Kooltjesharker
Berichten
189
Ik liep vandaag in de hornbach en kon hem niet laten staan.

Ik had al een kamado Large en dacht dat het misschien wel makkelijk zou zijn om een kleinere te hebben voor de kleinere /snelle hapjes. Dit om dan voor bijvoorbeeld een beenhammetje niet de grote aan te steken maar een kleintje :). En om natuurlijk een burgertje te maken als de grote een lange sessie heeft.

Wij doet of heeft zo'n idee ook? :)

180872204_3865350140248979_3969690658251595571_n.jpg
179284495_3865350136915646_4388686410903449264_n.jpg
 
Ik heb hetzelfde maar dan met weber. 57cm en dan een WGA ernaast. Komt ook nog een KJ1 erbij en dan ben ik (voorlopig) wel klaar.
 
Mooie aanwinst!
Ik heb de omgekeerde weg bewandeld. Compact en sinds kort een Large erbij (y)
 
Leuk ding! Via de supermarkt actie gekocht? Heb je er een platesetter bij gekocht?
 
Leuk ding! Via de supermarkt actie gekocht? Heb je er een platesetter bij gekocht?
Bij Hornbach kwam hij compleet met platesetter, as pook en regenhoes.

De AH heeft een actie inderdaad met de Grill Guru....hij kost dan 229,-. Maar als je de platesetter, pook en regenhoes
erbij wil hebben dan komt er 92,- euro bij. Geen beste actie.
 
Laatst bewerkt:
Strak plan Wilfred, ik had hetzelfde idee.
Naast de grote Kamado een kleintje erbij, ik kan legio redenen bedenken van meer werkruimte, diverse temps, de snellere happen maar ook als ik ergens een huisje huur in NL bijv.

Ik ben wel voor de AH actie gegaan, 229 euries en de platesetter erbij was ik klaar voor 269 eur. De andere accessoires waren niet nodig.
 
veel plezier ermee toegewenst!
 
Veel plezier ermee!
 
Zo'n compact was mijn eerste kamado ervaring, bij een vriend weliswaar. Je kan veel meer maken op zo'n compact dan je zou verwachten.

Heb toen zelf een platesetter gemaakt met een flex en een oude pan gebruikt hij nu nog steeds naar volle tevredenheid.

Veel plezier met je aankoop.
 
Meerdere BBQs is altijd een goed idee!

Mijn formule is dat je altijd n+1 BBQs nodig bent, waar n het aantal BBQs is wat je nu bezit.

groeten van Robert
 
Zo hijs binnen na een krappe 2 weken wachten! Even de platesetter iets verbogen zodat het gietijzer er ook op past ipv straight op de vuurring (toch raar dat het niet meteen past).

Straks maar eventjes inbranden 🔥🔥😆

E1313403-8BBA-4444-862D-B2374CC7EFEC.jpeg


5ED4B281-2F11-42E7-8507-1BAFF219B3F6.jpeg
 
Heel veel plezier ermee, heel erg leuke kamado voor naast de large!
 
  • Leuk
Waarderingen: VDS
Nice!!!! Leuk om erbij te hebben!
 
  • Leuk
Waarderingen: VDS
Heel veel plezier ermee. Hij bevalt mij erg goed.
Hij zal jou ook niet tegenvallen :)
 
  • Leuk
Waarderingen: VDS
Zit dezelfde overweging te maken en ben erg benieuwd of je hem in de praktijk ook veel gebruikt en of combineert met de large. Ik zou hem m'n willen gebruiken als "sear station".
Mooi dingetje wel

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
 
Zit dezelfde overweging te maken en ben erg benieuwd of je hem in de praktijk ook veel gebruikt en of combineert met de large. Ik zou hem m'n willen gebruiken als "sear station".
Mooi dingetje wel

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
Ik heb hem zeker al meerdere malen gebruikt! Voordeel is dat hij echt supersnel aan staat en op temperatuur is. Hele hompen vlees of een hele kip (misschien als butterfly maar dat heb ik nog niet getest ) zal wat lastig worden maar daar heb ik hem niet voor gekocht. Het is écht goede koop geweest. En strakjes als er wat meer eters komen is hij ook makkelijk voor erbij.

Als "sear-station" is wel een leuke optie. Die tip neem ik even gratis van je mee :)
 
Hele hompen vlees gaan ook goed op de compact. Voor z'n formaat is hij verassend ruim (zie mijn profielfoto, procureur van 2,5kg past prima).
 
Terug
Bovenaan Onderaan