BasBQ
Beef en Steak

Grill guru Classic compact: aanbiedingstip!

Knappe vondst.
Grill Guru en Grizly zijn inderdaad "dezelfde".
Grill Guru voor de Nederlandse markt en Grizly voornamelijk voor de Duitse markt.

Grootste verschil zit hem inderdaad in de garantie, maar ook in de topvent, thermometer enzovoorts.
Deze verschillen namelijk wel per merk.

Inderdaad aannemelijk nu dat ze uit de Auplex fabriek komen. Wist ik niet van Grill Guru, toch jammer.
 
Voor de ge?nteresseerden, hij is sinds gisteren online verkrijgbaar!

https://lekkerweglekkerthuis.ah.nl/search/?q=grill%20guru&fbclid=IwAR07RyUKJsI5zBccneAyjMp0w48-lm54JENTEtQpMQytxFOl76B5J3WoXMA
 
Net online besteld idd.

Geen zin om te wachten (of in de winkel te halen) en tegen de op, van op=op aan te lopen...
Die twee weken wachten, red ik ook wel. ;)
 
Marcel1973 zei:
Net online besteld idd.

Geen zin om te wachten (of in de winkel te halen) en tegen de op, van op=op aan te lopen...
Die twee weken wachten, red ik ook wel. ;)
kan je de link doorgeven?
thx

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

 
kan je de link doorgeven?
thx

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Lekkerweglekkerthuis.ah.nl
 
Vanochtend om 08:00 uur bij Albert Heijn de Grill Guru Compact uit de winkelvoorraad opgehaald. Mooie aanwinst en prima prijs, online platesetter setje besteld met aspook en regenhoes (ook afgeprijsd) via site van Grill Guru zelf

9841843d3612ef22973d564a1cc98931.jpg


36e49807233db06128e951329b836348.jpg



Primo Oval XL + Rotisserie / Grill Guru Compact / Napoleon pro22k-leg-2 Cast Iron Grate / WGA + Grill Grates / Joy Stove Large / Flame Boss 300 / iGrill 2

Official WBQA Certified BBQ Judge
 
Disney05 zei:
Vanochtend om 08:00 uur bij Albert Heijn de Grill Guru Compact uit de winkelvoorraad opgehaald. Mooie aanwinst en prima prijs, online platesetter setje besteld met aspook en regenhoes (ook afgeprijsd) via site van Grill Guru zelf

Gefeliciteerd! Mooie aankoop. Wat wordt de maiden run?

Zaagmans zei:
Ik moet ook nog even een excuus vinden om naast m'n webertjes een eerste Kamado aan te schaffen. Heb 'm nog niet 'live' gezien dus eigenlijk wil ik dat eerst even afwachten.

Mn buurman net zo. "Buurman, nog bij de Appie geweest voor de bbq?" "Nee, moet nog even goed bedenken hoe ik het breng als er plotseling een nieuwe bbq staat..."
 
Dank je wel, ik ga hem inwijden met een mooie procureur low&slow, pulled pork is een waardige maiden run


Primo Oval XL + Rotisserie / Grill Guru Compact / Napoleon pro22k-leg-2 Cast Iron Grate / WGA + Grill Grates / Joy Stove Large / Flame Boss 300 / iGrill 2

Official WBQA Certified BBQ Judge
 
om 17u30 overal uitverkocht...
aangezien ik niet kon betalen met een Belgische bankkaart er spijtig genoeg naast gegrepen

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

 
Online lukt niet Bruno?
 
Heb er met enige moeite een weten te bemachtigen bij de AH. Als ik hem naast mijn Bastard small zet dan lijkt ie een flink stuk groter. Grootste voordelen ten opzichte van de small is dat er een pak meer (en grotere stukken) kolen in kunnen en de afstand tussen de kolen en het rooster. De afgeprijsde accessoireset had ik al in huis. Als maiden run een warm gerookte zalm gemaakt. Ik ben er blij mee!
 
Is online weer verkrijgbaar met de volgende aanpassing op de AH website;

De bestellingen vanaf 21 mei kunnen niet bezorgd worden binnen 2 weken, maar worden bezorgd in de week van 21 juni.
 
DeOtter zei:
Heb er met enige moeite een weten te bemachtigen bij de AH. Als ik hem naast mijn Bastard small zet dan lijkt ie een flink stuk groter. Grootste voordelen ten opzichte van de small is dat er een pak meer (en grotere stukken) kolen in kunnen en de afstand tussen de kolen en het rooster. De afgeprijsde accessoireset had ik al in huis. Als maiden run een warm gerookte zalm gemaakt. Ik ben er blij mee!

beerpassion zei:
Is online weer verkrijgbaar met de volgende aanpassing op de AH website;

De bestellingen vanaf 21 mei kunnen niet bezorgd worden binnen 2 weken, maar worden bezorgd in de week van 21 juni.

@ DeOtter & beerpassion,

Het is gebruikelijk hier op het forum dat wij ons eerst voorstellen in het voorstel topic alvorens je te mengen in forum discussies.
Ik zie nu dat jullie dat nog niet hebben gedaan, zouden jullie zo vriendelijk willen zijn dit alsnog te doen?
 
beerpassion zei:
Is online weer verkrijgbaar met de volgende aanpassing op de AH website;

De bestellingen vanaf 21 mei kunnen niet bezorgd worden binnen 2 weken, maar worden bezorgd in de week van 21 juni.
dankje .
ga dan 2de poging proberen om hem vast te krijgen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

 
Ewald zei:
DeOtter zei:
Heb er met enige moeite een weten te bemachtigen bij de AH. Als ik hem naast mijn Bastard small zet dan lijkt ie een flink stuk groter. Grootste voordelen ten opzichte van de small is dat er een pak meer (en grotere stukken) kolen in kunnen en de afstand tussen de kolen en het rooster. De afgeprijsde accessoireset had ik al in huis. Als maiden run een warm gerookte zalm gemaakt. Ik ben er blij mee!

beerpassion zei:
Is online weer verkrijgbaar met de volgende aanpassing op de AH website;

De bestellingen vanaf 21 mei kunnen niet bezorgd worden binnen 2 weken, maar worden bezorgd in de week van 21 juni.

@ DeOtter & beerpassion,

Het is gebruikelijk hier op het forum dat wij ons eerst voorstellen in het voorstel topic alvorens je te mengen in forum discussies.
Ik zie nu dat jullie dat nog niet hebben gedaan, zouden jullie zo vriendelijk willen zijn dit alsnog te doen?

Aye. Ik had al een account hier, maar die is volgens mij na een periode van inactiviteit verwijderd.  ;)
 
Geweldig Bruno, je hebt de buit alsnog binnen, gefeliciteerd met je mooie eitje. Hoe heb je hem uiteindelijk bemachtigd?


Primo Oval XL + Rotisserie / Grill Guru Compact / Napoleon pro22k-leg-2 Cast Iron Grate / WGA + Grill Grates / Joy Stove Large / Flame Boss 300 / iGrill 2

Official WBQA Certified BBQ Judge
 
Terug
Bovenaan Onderaan