BasBQ
Beef en Steak

Grill clips

 
 

Jeroenvanarkel

Kooltjesharker
Berichten
106
Hoi, weet er iemand waar je losse grillclips kunt krijgen in Nederland? Dus niet voor 30 euro op eBay?

Of moet ik zelf met de karwei/gamma pas aan de gang en buigen van RvS? En boren?
 
Wat bedoel jij met grill clips.
Is dat voor je thermometer?
 
Help je ziet van Maverick en IGrill een RvS gebogen dingetje wat je mooi tussen je rooster steekt en dan heb je ook een sonde die korter is en stomp voor juist de rooster temp. Die wil ik ook dus ik ga nog een IGrill kopen zodat ik zometeen her en der draadloos kan meten en verschillende stukken vlees kan monitoren. Lijkt mij na een verbrande kurk en een geleende aardappel van ee buren, wij hebben geen aardappelen thuis, wel een mooie en chique oplossing. Daarbij ben ik gek op kleine dure accessoires om de BBQ uit te breiden.

Zo maak ik iedere keer mijn poloshirts vies in de hoop op zo'n oudbollige maar ozo handige Weber schort  :D
 
Stuur even een mailtje naar Probbq shop, die kunnen je vast verder helpen.
 
Als ik die dingen bij Maverick koop koken daar dan nog tig invoerrechten en verzendkosten bij? Anders doe ik gewoon Gerard, zo heet. Hij toch? Wederom ene plezier met een IGrill dit keer en een extra somde en clip.
 
Al met al valt het reuze mee, heb er onlangs 5 gekocht. Kan wel zijn dat je administratie kosten betaald dat verschilt per transporteur (tussen de ?15-?19). Daarnaast invoerkosten (percentage afhankelijk van soort) en btw is afhankelijk van het totaalbedrag, maar hier niet van toepassing of je moet er heel veel willen hebben. Haal met regelmaat iets uit de VS.
Heb deze nergens anders kunnen vinden, dus vandaar dat ik ze daar heb gekocht.


Maarre  ;):

Daarbij ben ik gek op kleine dure accessoires om de BBQ uit te breiden.


Dit kost je echt de kop niet. Anders heeft ook vuurenrook van die krokodillenbekjes. Die je eroverheen kan schuiven:
5000167-172GR.jpg



 
Ik prik mijn probes altijd door een kurk waarvan ik de onderkant beetje heb bijgesneden zodat deze in het rooster klemt.
 
Ik, vrouw, van geboorte blond, :-[8) wist niet waar dat klemmetje voor was.... Nu dus weg .... Handig zo'n klemmetje voor op je rooster ::)
 
leontine zei:
Ik, vrouw, van geboorte blond, :-[8) wist niet waar dat klemmetje voor was.... Nu dus weg .... Handig zo'n klemmetje voor op je rooster ::)

Dit in het kader van " beter OM verlegen, dan MEE verlegen" whoehahahaha! ( ik gooi zelf ook altijd van alles weg, om dan 3 weken later te denken " nietzohandig" )
 
Terug
Bovenaan Onderaan