BasBQ
Beef en Steak

Griekse kippendijen op nieuwe inferno junior

Ivm Coronataine komen er weinig mensen meer mee eten dus vond ik de grill Guru Large wat groot om elke keer aan te steken voor 2,5 persoon. Ik wilde eigenlijk daarom ook al een tijdje de Compact aanschaffen maar de prijs stond me tegen. Toen kwam ik de inferno tegen voor 199 euro bij de Hornbach en zag dat hij exact het zelfde was als de GG Compact. 150 euro goedkoper, alleen de plate setter zat er niet bij. Die heb ik er dan wel van GG bij aangeschaft dus voor 235 was ik klaar. Vandaag in gebruik genomen met heerlijke kippendij spiesen (600 gram )
fa3c8575a16f666129a54eae07a0f468.jpg
f3aac914c19e6e48e6da39651d2694aa.jpg
van Noskos

769ceb2c96bba87053b05ed7fe22df23.jpg
21b103216c31d88325c7c4b891dc5ce7.jpg
0192882284e842b06248d2b1f9aa3752.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ziet er lekker uit, veel plezier met je nieuwe aanwinst.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Kip en BBQ is de gouden combinatie. Lekkere manier om de Q mee in te weiden. Dat moet gesmaakt hebben
 
Gefeliciteerd met je nieuwe barbecue, heerlijke kip zo te zien.
 
Die zien er uit als hele lekkere kippetjes.
 
Hij heb gewoon een nieuwe BBQ gekocht... is die Corona-crisis toch nog ergens goed voor!

Mooie kippies hoor, dat was vast smullen!
 
lekkere kippies hoor
 
Sander72 zei:
Hij heb gewoon een nieuwe BBQ gekocht... is die Corona-crisis toch nog ergens goed voor!

Mooie kippies hoor, dat was vast smullen!


Verstuurd vanaf mijn Lenovo TB-8704F met Tapatalk

 
Zien er goed uit.. Heb je hier toevallig ook een recept van, kan ik die voor vrijdag op het menu zetten  :)
 
Bas89 zei:
Zien er goed uit.. Heb je hier toevallig ook een recept van, kan ik die voor vrijdag op het menu zetten  :)
Jazeker! Het is gewoon het recept van Noskos:

https://bbq-helden.nl/recepten/griekse-kippedijen/

Met als enige wijziging dat ik geen citroen zest heb gebruikt maaar ipv daarvan 2 eetlepels citroensap.
Dit kwam omdat ik geen biologische citroenen had liggen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
 

bladerunner

Pitmaster
Berichten
731
Mooie bbq en t zal gesmaakt hebben denk ik. Veel plezier ermee!


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan