BasBQ
Beef en Steak

Gojuchan

 
 
 

fonsgroen

Kooltjesharker
Berichten
241
Na het zien van de Koreaanse Pulled Pork met Gojuchan van Noskos, vandaag maar eens in de weer met Ribs en Buikspek met Gojuchan op de GG. Omdat er nog plaats was de roosters maar vol gelegd met wat extra Ribs.
oBpmDuqm.jpg
6Hg5Nwtm.jpg

en na een uur ff beetje bij gepaint  B-)
fHRscG5m.jpg
 
Ben benieuwd!
 
Dat ziet er mooi rood uit dit zou wel eens lekker kunnen worden
 
Dat wordt vast lekker!
 
de buikspek is goed gelukt, smaak is super..... volgende keer ff een dag van te voren in de gojichan zetten om te kijken of de smaak nog wat meer door komt..... lekker pittig is die zeker!
1sLEUjhm.jpg

Morgen de spareribs afmaken.....  B-)
 
Gochujang heeft wel pit idd, maar ik vind het geen vervelende hitte zoals sommige andere pepers geven.
 
Vandaag ff de laatste tik gegeven aan de Ribs, de smaak was super, had wat meer pit gehoopt (ben een liefhebber van echt pittig...) maar voor de normale "pittige" eter was het een lekker prikkeltje  :)
E6yxmK6m.jpg
xxVqOPOm.jpg

de ribs waren nog heerlijk sappig
E5dUhcmm.jpg

als "side dish" wat leftovers met zoete aardappel
JA8ciqum.jpg
 
Lekkere ribbels smullen
 
Dat ziet er allemaal geslaagd uit. Moet eens een potje van dat spul mee nemen en gaan proberen. Pittige buikspek lijkt me ook wel wat.
 
Bram zei:
Dat ziet er allemaal geslaagd uit. Moet eens een potje van dat spul mee nemen en gaan proberen. Pittige buikspek lijkt me ook wel wat.
ligt er aan wat je onder pittig verstaat.... ben je weinig gewend is dit een prima goedje..... wil je echt een kik dan is dit niet voldoende  :)
 
fons zei:
ligt er aan wat je onder pittig verstaat.... ben je weinig gewend is dit een prima goedje..... wil je echt een kik dan is dit niet voldoende  :)

Ik mag graag pittig eten. En kan redelijk wat pit hebben. Maar een lekker stuk gerookt buikspek met een beetje pit er in voor op de borrelplank is het doel. Zodat iedereen een stukje kan eten
 
Terug
Bovenaan Onderaan