Beef en Steak

Goeie slager in Friesland?

Looney

Kooltjesharker
Beste genootschapsleden,

Wie kan mij wijzen naar een goede slager in Friesland, specifiek in de buurt van Drachten. Normaliter ga ik naar Gorredijk, Bigmans, maar wellicht zijn er andere, zelf slachtende, slagers waarvan ik het bestaan niet weet.

Alvast mijn dank!

Bedankt Joop, ik had die lijst al eens gezien maar daar staan in mijn buurt eigenlijk alleen maar slagerijen tussen waar je als particulier, voor zover ik weet, niet mage kopen.

Wellicht dat er andere leden zijn die positieve ervaringen hebben met slagers in de buurt.

Slagerij Vos uit Drachten. Daar ga ik zelfs vanuit Zwolle heen voor goed BBQ vlees.

Slagerij Vos uit Drachten. Daar ga ik zelfs vanuit Zwolle heen voor goed BBQ vlees.

Looney zei:
Beste genootschapsleden,

Wie kan mij wijzen naar een goede slager in Friesland, specifiek in de buurt van Drachten. Normaliter ga ik naar Gorredijk, Bigmans, maar wellicht zijn er andere, zelf slachtende, slagers waarvan ik het bestaan niet weet.

Hoi hoi, ik ben nieuw hier op het forum en zie je al wat oudere berichtje nu pas.

Ik ga in Gorredijk altijd naar slagerij de Roos. Dit is een Friese ambachtelijke slager met goed vlees!

Linkje naar z'n site: http://www.slagerijderoos.nl/

Terug
Bovenaan Onderaan