BasBQ
Beef en Steak

Goedkope High & Fast briketten

 
 
 
 
 

MarBQ

Gerijpt
Berichten
3.192
Ik ben benieuwd wat jullie gebruiken om bv even snel een burgertje te doen.
Ik doe eigenlijk alles met de eccobrasa's, maar als mijn burger al lang en breed verslonden is, branden die krengen nog lekker door.
Beetje zonde denk ik van die dure briketten!!
Dus, wat gebruiken jullie hiervoor??

Greetz Marco
 
Als je de WGA dicht doet zijn de briketten toch wel uit na een half uurtje? Hier nog wel iig.
 
Ik gebruik gewoon Flamy's. Het vlees wat erop gaat is vele malen duurder als de briketten, dus als ik wil besparen zou ik eerder daar naar kijken.
 
Ik gebruik de Aro briketten van de Makro. Geven wel veel as. Maar voor korte sessies goed geschikt.
 
miesder zei:
Ik gebruik de Aro briketten van de Makro. Geven wel veel as. Maar voor korte sessies goed geschikt.

En wat kost dat??
 
Een hobby kost nu eenmaal geld, ik geef liever geld uit aan prijzige kwaliteits producten dan dat ik mijn eten verziek met goedkopere producten.
Denk aan stinkbriketten die een nare smaak kunnen achterlaten op je vlees, eeuwig zonde.
 
Afgelopen weekend voor het eerst cocos briketten gebruikt, nadat mijn kippetje klaar was meteen alle schuiven dichtgedaan en toen waren ze al vrij snel uit. De volgende keer schud je de brikettenhouders (als je die hebt) even flink door mekaar zodat de as erafvalt en dan kun je ze nog een keer aansteken
 
Die Makro briketten kosten ?7,25 incl MarBQ
 
boerharm zei:
De volgende keer schud je de brikettenhouders (als je die hebt) even flink door mekaar zodat de as erafvalt en dan kun je ze nog een keer aansteken

Als je dat met gebruikte briketten doet hou je niets over

.
Voor kort sessie's Webers en voor low en slow Ecobrasa.
 
Vreemd bij liggen er toch nog briketten in :p, Bidle doet al ff iets langer bbqen en daar werkt het ook zo
 
Terug
Bovenaan Onderaan