BasBQ
Beef en Steak

Goedenavond

Ivopivo

Tondelzoeker
Berichten
20
Al poosje terug ingeschreven maar nog weinig op het forum aanwezig geweest.. ik bbq inmiddels een paar jaar .. ik gebruik daarvoor is een imitatie weber ketel 57cm en een UDS.. sinds kort ook een gietijzeren plancha in combinatie met een 2e hands gasbbq gekocht.. ik hoor vaak over het forum in de YouTube filmpjes van Dennis/noskos en marcel/nasq.. ik volg hun kanalen naast veeeeele andere Bbq kanalen voor ideetjes en om mee te genieten met het enthousiasme van de velen creators.. inmiddels al veel en verschillende leuke en lekkere dingen gemaakt.. afgelopen blackfriday 2 mooie 7kg briskets gekocht 😀… brisket staat nog op mijn todoo list.. maar dat gaat dus wel goedkomen.. afgelopen weeken iig kekker wat ribben op de UDS gehad
Mijn Ribs op de UDS“ met wat vliegwerk kreeg hem amper op temperatuur dus ff dekekentje gebruikt😁…ook voor het eerst noskos saus gebruikt.. men .. lekkere saus!! Die kwam ik tegen toen ik rookplankjes ging kopen voor een zalm ook afgelopen weekend.. maar te druk en gezellig.. dus helemaal vergeten foto’s te maken hiervan..

Nou dat was het wel ff voor nu

Tot horens groeten Ivo

4CC80ADF-CAB6-4632-BD37-740E6E9C9C68.jpeg
 
Ivo, welkom op het BBQ Genootschap.
 
Tanx Frits!.. jou naam heb al vaak gehoord in filmpjes van Fannie en marcel .. voelt zo een beetje als thuiskomen😄
 
Welkom Ivo! Je hebt al een aardige verzameling bbq's!
 
Welkom Ivo!
 
Terug
Bovenaan Onderaan