BasBQ
Beef en Steak

Goedenavond even voorstellen

Vooruit dan maar, nogmaals welkom ;)
 
Welkom Erwin.
85 is in ieder geval het jaar waarin Windows versie 1.0 uitkwam.
 
Ik bedoel maar, en waar heeft dat toe geleid? Idd Apple ;)
 
Dominique zei:
Ik bedoel maar, en waar heeft dat toe geleid? Idd Apple ;)

Niet goed opgelet bij je computerlessen Domi. Windows is grotendeels gebaseerd op van Apple gestolen idee?n ;)
 
noskos zei:
Dominique zei:
Ik bedoel maar, en waar heeft dat toe geleid? Idd Apple ;)

Niet goed opgelet bij je computerlessen Domi. Windows is grotendeels gebaseerd op van Apple gestolen idee?n ;)

O? Dus apple ( of was dat macintosh ofzo) was er eigenlijk eerder dan Windows? Ik nam aan, dat appel was ontstaan uit onvrede over Windows. Maar ik weet he le maal niets van dit soort zaken, dat moge duidelijk zijn.
 
Oude PC's draaide op DOS en Mac had toen al een grafische schil om hun Operating System heen zitten. Vandaar dat windows kwam, ook een grafische schil met een heleboel dingen die Apple al gebruikte.

Maar we dwalen verschrikkelijk af ;)
 
noskos zei:
Dominique zei:
Ik bedoel maar, en waar heeft dat toe geleid? Idd Apple ;)

Niet goed opgelet bij je computerlessen Domi. Windows is grotendeels gebaseerd op van Apple gestolen idee?n ;)
En dat hebben ze blijkbaar goed gestolen dan, want ze zijn heel snel heel populair geworden en dat ook jaren gebleven ;)

Maar we gaan off-topic vrees ik :)
 
ik zeg niks meer..... ;)
 
noskos zei:
Niet goed opgelet bij je computerlessen Domi. Windows is grotendeels gebaseerd op van Apple gestolen idee?n ;)

En waar had Apple die idee?n ook al weer vandaan? Google maar eens even op "Xerox Alto computer".

The court also pointed out that many of Apple's claims fail on an originality basis. Apple admittedly licensed many of its representations from Xerox, and copyright protection only extends to original expression. Apple returned to its "complete look and feel" argument, stating that while the individual components were not original, the complete GUI was. The court rejected these arguments because the parts were not original.
 
Oh! helemaal vergeten, maar welkom bij het genootschap Erwin!
 
Kijk eens een paar berichten boven je Emiel. ::)
 
Terug
Bovenaan Onderaan