BasBQ
Beef en Steak

Goede slager in West Zeeuws-Vlaanderen

 
 

Faxie

Stoker
Berichten
309
Ik ga zaterdag 3 weken lekker op vakantie rond Groede en ben op zoek naar een slager met een goede prijs/kwaliteitverhouding. Thuis heb ik het geluk dat er een lokale slachter is die ook aan particulieren verkoopt en ik hoop daar ook zoiets te vinden.
 
heerlijk man, met dit weer naar Groede. de strandcamping toevallig?
Dat is misschien wel de beste plek in Nederland met dit weer. Hele mooie herinneringen eraan.

Je heb natuurlijk Breskens in de buurt. Daar zou ik eens kijken. En in Cadzand-bad heb (of had?) je ook een slager.
Wij gingen vaak naar de visafslag in Breskens. Lekkere superverse vis. Van rog tot schol, heel veel keuze. lekker uitproberen šŸ˜‹
 
We zitten op de Paarlhof, dat is direct tegen de strandcamping aan. Dit is onze derde vakantie daar en voorlopig willen wij niets anders met onze 2 kinderen (oudste = 3, jongste = 3 maanden).
Ik heb dit jaar pas mijn kamado aangeschaft en had me voorheen nooit verdiept in vlees. Dus supermarktvlees was prima. Nu ben ik inmiddels beter gewend en heb daarom deze vraag gesteld. Ik kreeg op het andere forum al een goede tip: Zeevla in IJzendijke.

De visafslag was mij al bekend, ben ik de voorgaande jaren ook geweest.
 
@Faxie : heel herkenbaar. ook toen onze dochter nog jong(er) was hebben we enkele jaren op de strandcamping gestaan. echt helemaal top.
Die slager in IJzendijke ken ik wel ja. Daar kom je dan langsrijden, maar ik heb eigenlijk nooit de moeite genomen om daar naar toe te rijden. Toen was bbq-en grillen ook nog anders dan nu, zeg maar :unsure:
Weet nu wel beter :cool:
 
Terug
Bovenaan Onderaan