BasBQ
Beef en Steak

Goede morgen.

DennisEhv

Sprokkelaar
Berichten
30
Goede morgen,

Ik ben Dennis uit Eindhoven en werk als fietsmonteur bij een fietswinkel in Eindhoven. Ik geniet ook op volle teugen van het vrijgezellen leventje. Sinds een jaartje staat er een bastard large op mijn balkon. Ik maak er van alles op. Nog niet de hoogstaande recepten als dat ik in mijn gedachten heb 😅. Ik heb wel een aantal accessoires voor de kamado. Ik hoop hier leuke dingen erbij te leren.

20220609_081757.jpg
 
Goedemorgen welkom op het forum! Lekker zo'n basterd op je balkon! Optimaal gebruik van een kleine ruimte.
Was hij een beetje naar boven te krijgen of zit de bezorger nu met een hernia thuis?
 
Welkom op het Genootschap. te leren is er hier zat !
Als tip, houd je houtskool binnen dan blijft het droog en rookt het minder ( eventueel minder klachten van de buren ) (y)
Succes met uitzoeken wat je het lekkerste recept vind hier.
 
Goedemorgen en welkom op het Genootschap!
Past er mooi op zo. Toen wij in een appartement woonde waren er een hoop dagen per jaar dat we het balkon niet gebruikte maar zo heb je in ieder geval het hele jaar door plezier van je balkon
 
Welkom hier. Inderdaad. Optimaal benutten van je balkon. Geen gedoe met rook? Zie in ieder geval een looflighter hangen
 
Goedemorgen welkom op het forum! Lekker zo'n basterd op je balkon! Optimaal gebruik van een kleine ruimte.
Was hij een beetje naar boven te krijgen of zit de bezorger nu met een hernia thuis?
Nou, ik heb familie leden opgetrommeld. Dus die heb ik maar verwend met een lekkere picanha 😅
 
Welkom hier. Inderdaad. Optimaal benutten van je balkon. Geen gedoe met rook? Zie in ieder geval een looflighter hangen
Wij woonden eerst ook op een flat en een jaar voor we gingen verhuizen werd er een algemeen bbq verbod afgekondigd, dit gold ook voor gas bbq's met als consequentie als je het toch deed na 1 waarschuwing de huurovereenkomst per direct werd ontbonden ..
 
Welkom op het Genootschap. te leren is er hier zat !
Als tip, houd je houtskool binnen dan blijft het droog en rookt het minder ( eventueel minder klachten van de buren ) (y)
Succes met uitzoeken wat je het lekkerste recept vind hier.
Goede tip. Vocht komt idd overal. Nooit bij stil gestaan, gezien in eigenlijk erg weinig regen op dit balkon krijg.
 
Welkom hier. Inderdaad. Optimaal benutten van je balkon. Geen gedoe met rook? Zie in ieder geval een looflighter hangen
Nee, ik zit aan de bovenste etage en het is mijn eigen appartement. Ik mag een BBQ hebben, maar dan 1 zonder open vuur. Dus dan is de keuze heel gemakkelijk geworden. 😅
 
Welkom Dennis!
 
Welkom! Mooi hoor, ik hoor elke dag wel "we hebben een kleine tuin dus zo’n L past niet" en hier staat ie gewoon op een balkon te shinen! 😁
 
Terug
Bovenaan Onderaan