BasBQ
Beef en Steak

Go anywhere,s zijn uitgeleverd

 

jackm

Kooltjesharker
Berichten
248
afgelopen week zijn de nieuwe artikelen van weber uitgeleverd
ook de WGA is binnen met als nieuwigheidje het hitteschild onder in de bak en steuntje op het deksel om de kap op te hangen.
helaas geen handvaatjes meer ,maar een handige bbq er weet daar wel raad mee.
verder natuurlijk de smokey mountn coocker met probe doorvoer en wat nieuwe kleutjes.

heb hier nog een aantal smokey joe's in kleurtje die uit de collectie gaan voor 25 % korting

veel bbq plezier allemaal  Jack
 
Dank je wel Jack voor deze post, nu iedereen als een speer naar Wassenaar! Tuincentrum de Bosrand.
 
Ben al aant sparen! Spit is top Jack
 
grote klasse Jack, bedankt voor het delen
 
wassenaar hoeft niet hoor ,iedere beetje dealer die weet wat ie verkoopt heeft ze maar ik vind t wel altijd gezellig als er medegenootschappers komen.
 
De nieuwe naam is ook WDGA ( de Weber Don't Go Anywhere )  :D :D :D
 
ja die kennen we nu wel ,als je een beetje handig bent maak je ze er zelf ff op en met een paar goeie handschoenen zet je m ook zo weg ik zie het probleem niet zo. jammer maar helaas het is echt een veiligheids overweging van weber geweest.
het is onveiliger als je er mee gaat wandelen ,ik ben al blij dat ie er weer is.
 
Ik ook Jack!! het was maar een grapje!! :-O
 
ben gisteren even wezen kijken.. alles zag er prima uit
ik hoor het wel als de 47 wsm binnen is
 
99 euro voor houtskool uitvoering, 135 voor een gasser, ben niet helemaal zeker over de prijs van de gasser maar denk toch dat de meeste voor houtskool gaan
 
alvon zei:
99 euro voor houtskool uitvoering, 135 voor een gasser, ben niet helemaal zeker over de prijs van de gasser maar denk toch dat de meeste voor houtskool gaan

Ooo, hebben ze nu ook de gasser te koop??? Hmmm.... ( " NEE, JE HEBT HET NIET NODIG") hmmmm, (" wel leuk")
Jammer weer dat ik dit hier nu moet lezen..... Mijn hebbe-hebbeklieren draaien ineens weer overuren. En waarom? Geen mens die het weet. Ik ga NIET kijken.....
 
Dominique zei:
alvon zei:
99 euro voor houtskool uitvoering, 135 voor een gasser, ben niet helemaal zeker over de prijs van de gasser maar denk toch dat de meeste voor houtskool gaan

Ooo, hebben ze nu ook de gasser te koop??? Hmmm.... ( " NEE, JE HEBT HET NIET NODIG") hmmmm, (" wel leuk")
Jammer weer dat ik dit hier nu moet lezen..... Mijn hebbe-hebbeklieren draaien ineens weer overuren. En waarom? Geen mens die het weet. Ik ga NIET kijken.....

soms moet je lijdzaam toegeven :D =))
 
Camiel zei:
Dominique zei:
alvon zei:
99 euro voor houtskool uitvoering, 135 voor een gasser, ben niet helemaal zeker over de prijs van de gasser maar denk toch dat de meeste voor houtskool gaan

Ooo, hebben ze nu ook de gasser te koop??? Hmmm.... ( " NEE, JE HEBT HET NIET NODIG") hmmmm, (" wel leuk")
Jammer weer dat ik dit hier nu moet lezen..... Mijn hebbe-hebbeklieren draaien ineens weer overuren. En waarom? Geen mens die het weet. Ik ga NIET kijken.....

soms moet je lijdzaam toegeven :D =))
Ja, daarom staat er ook nog een hele nieuwe-in-doos WGA in de schuur....( voor het geval dat ze NOOIT meer komen, en de mijne op is...)
 
Prijzen bijna goed , kolen ? 99,99  voor de gasser 149,99 min 10% voor de medegenoodschappers
waar ik nog niemand over hoor maar volgens mij wel nieuw is zijn de haakjes aan de binnenkant om de deksel op te hangen .
 
Mijn oude WGA heeft ook al haakjes waarmee ik het deksel kan ophangen Jack. Dus tenzij het een ander soort haakje is, lijkt me dat geen noviteit?
 
Hmm, ik wil in de toekomst nog wel een wga hebben  :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan