BasBQ
Beef en Steak

Gloeiend hete douche naar Weber

 
 

JJD-GRILL

Kooltjesharker
Berichten
131
1d955f88c5a0d19ba7c7a00d450cd225.jpg

63479f1e69919734201449708a2ff3ad.jpg


Wederom zeer tevreden over de service van Weber!

Vorige week kwam ik tot mijn spijt twee plekken op de ketel tegen waar de emaille is afgeknapt. Hoe dit zo is gekomen geen idee. BBQ gebruik ik vaak voor low en slow dus niet hele hoge temperatuur al zou ze hier natuurlijk ook tegen moeten kunnen dus of dit de reden is, zeg het maar... feit blijft dat deze beschadigingen jammer zijn. Vandaar toch even een mailtje naar de Weber service gestuurd of hier nog iets aan was te doen. Toch voelde ik mij enigszins bezwaard om de mail te sturen om de volgende reden.

Voor de mensen met een goed geheugen 3 jaar geleden heb ik deze bbq (MT 57 met GBS rooster) gratis van Weber  gekregen nadat een eerdere Weber Premium begon te roesten. Tsja en dan heb je een beschadiging aan een gratis ontvangen product... iets met een gegeven paard...

Vorige week toch gemaild en met succes! Ik krijg volgende week een nieuwe ketel toegezonden!
 
Mooi nieuws JJD, terecht dat je gemaild hebt.

En terecht, want dit is  de vervanger van je eerdere aankoop, die niet voldeed aan de kwaliteit waar Weber voor staat.

Zo zie je maar weer: het loont om, wanneer nodig, toch even te mailen.

Zelfs na 3 jaar.


Verstuurd vanaf mijn E5823 met Tapatalk

 
Geweldig.
Kan dit erg waarderen en weegt zwaar mee bij de aanschaf van een eventuele volgende bbq
 
Nice! #WeberForLife

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

 
En zo zie je maar dat je niet altijd 'alleen maar voor het merk betaald' :D
 
Mooi dat ze dat zo oplossen  Zonder gezeur  :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan