BasBQ
Beef en Steak

Gietijzeren rooster

 
 

karsb

Vuurmaker
Berichten
80
Geen idee of dit het juiste draadje ervoor is, maar ik doe toch een poging.

Sinds een half jaar ben ik in het bezit van een Weber Summit Charcoal station. De bbq is toch echt wel een aanrader. Het enige wat ik eigenlijk mis is een gietijzeren rooster voor deze bbq. Doorsnee zou 61 cm / 24" moeten zijn. Een zoektocht op internet heeft mij tot nu toe niets opgeleverd.

Zijn er wellicht hier mensen die hiervoor een oplossing weten?
a7d035fef9065fc4272bba8039f3d441.jpg


Verstuurd vanaf mijn GM1913 met Tapatalk
 
Een gbs rooster in gietijzer bestaat natuurlijk wel. Maar dat wist je waarschijnlijk, en ik veronderstel dat je het hele rooster in gietijzer wil?
Waarom eigelijk als ik vragen mag? Op zo'n groot oppervlak als de Summit ga je toch nooit overal willen searen?
 
Ik zou het ook niet zo een twee drie weten.

Verplaats het draadje naar Materiaal, daar past deze beter.
 
Ik zou het ook niet zo een twee drie weten.

Verplaats het draadje naar Materiaal, daar past deze beter.
Kan ik hem zelf verplaatsen @Frits of moet jij dat doen?

Verstuurd vanaf mijn GM1913 met Tapatalk
 
Een gbs rooster in gietijzer bestaat natuurlijk wel. Maar dat wist je waarschijnlijk, en ik veronderstel dat je het hele rooster in gietijzer wil?
Waarom eigelijk als ik vragen mag? Op zo'n groot oppervlak als de Summit ga je toch nooit overal willen searen?
Aangezien ik regelmatig ook voor groepen mensen veel vlees klaar maak, heb ik eigenlijk aan het standaard gbs rooster gewoon ruimte te kort. En ja, ik zal niet de volledige ruimte nodig hebben, maar ja, het oog wil ook wat

Verstuurd vanaf mijn GM1913 met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan