BasBQ
Beef en Steak

Gietijzeren rooster

patrick1976

Vuurmaker
Berichten
64
Hallo allemaal, ik heb even een vraagje.
Ik wil voor mijn grill guru elite large graag een gietijzeren rooster kopen. Ik was gisteren in de winkel ( hornbach ), en ik vroeg aan de verkoper of hij wist of deze ook in mijn gge paste, aangezien dit rooster niet op de normale ring past waar normaal de rvs roosters op liggen. Hij vertelde mij dat het gietijzeren rooster direct op de vuurring moest liggen, dus heel de handel uit de bbq nemen, en het rooster rechtsreeks op de vuurring plaatsen. Nu ben ik geheel nieuw hier in en een beetje sceptisch. Weet iemand of het klopt wat de verkoper mij vertelde, of moet er miss toch een houder tussen om het rooster op te leggen ?





Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Lijkt mij een prima plan, een gietijzeren rooster heb je tenslotte om erg heet te grillen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

 
dikkemiel zei:
Lijkt mij een prima plan, een gietijzeren rooster heb je tenslotte om erg heet te grillen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Prima plan om een gietijzeren rooster te kopen, of om het rooster direct op de vuurring te plaatsen ?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
patrick1976 zei:
dikkemiel zei:
Lijkt mij een prima plan, een gietijzeren rooster heb je tenslotte om erg heet te grillen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Prima plan om een gietijzeren rooster te kopen, of om het rooster direct op de vuurring te plaatsen ?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Op de vuurring, lekker heet vlak boven de kolen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

 
Yep op de ring. Niks aan de hand.
 
Dank jullie voor de reacties, dan weet ik nu dat ik met een gerust hard zo'n mooi rooster kan gaan halen.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Volgens mij een verkoper met kennis van zaken.

Verstuurd vanaf mijn SM-G390F met Tapatalk

 
patrick1976 zei:
Dank jullie voor de reacties, dan weet ik nu dat ik met een gerust hard zo'n mooi rooster kan gaan halen.

Met gerust hart lekker hard grillen! 😂
 
Terug
Bovenaan Onderaan