BasBQ
Beef en Steak

Gietijzer, Duits of NL?

  • Onderwerp starter Eindelijk een OTP
  • Startdatum
E

Eindelijk een OTP

Gast
Ben een beetje aan het zoeken voor een gietijzeren rooster voor mijn OTP57.
Via een forumlid wat ik zaterdag sprak kreeg ik de linktip van Gussroste.de [Thanx Nix  =D> ]

Vanuit DUI verzenden is 22 euries, met een derde van de aankoopprijs aan de hoge kant voor mij.

Nou zag ik op barbequeplein.nl ook een dergelijk rooster, en die word gewoon voor 6,95 thuis bezorgd.

Wie weet of deze roosters hetzelfde zijn? Of zit er ook kwaliteitsverschil in. Als ze kwalitatief gelijk zijn dan weet ik het wel  :-B

Link Gussroste

Link Barbequeplein

Ik hoor graag, bij voorbaat dank.

Groeten, Erik
 
Ja, het lijkt mij ook, zo op het eerste zicht.  ;)
Hoop dat iemand ze beide wel eens heeft beet gehad en er een waardeoordeel aan kan geven.
Als ze gelijk zijn hou ik de extra 15 euries in mijn zak voor een goed stuk vleesch  :D
 
Zelf heb ik een Duitse. Maar op de Nederlandse foto zie ik geen verschil.
 
Hoi Erik,

Ik heb de gietijzeren van bbqplein hier nieuw liggen. Mocht je interesse hebben stuur dan maar een PB.
 
@Bidle: Akkoord! :D PB terug.

Het rooster van Bidle ligt binnenkort op mijn OTP. Heb nou al visioenen van mooie grillmarks  :)

@Nix13: Wat zo'n gesprek op een feestje al niet los maakt h? ;) De link van Gussroste kreeg ik van jou, heb ik jou toch weer geholpen aan die van BBQplein. Scheelt weer in de verzending.  B-)

Groeten,
Erik
 
Ja Erik. Wat een feestje al niet kan doen. Maar dan ga ik wel voor de lagere verzendkosten idd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan