Beef en Steak

Giant Flames houtskool briket

Dr. Truffel

Vuurmaker
Beste experts,

Als ik een relatief onweerstaanbare deal kan maken voor dit merk, zou ik het dan moeten doen of links laten liggen? Ik betaal dan 6,70 per zak van 10 kilo. Maar wellicht als ik een nog betere deal kan maken 5,35 per zak. Kan dit jaar dan wel elke dag de bbq opstoken denk ik.... 🫣 150 kilo in totaal.

Laatst bewerkt:
De prijs is niet verkeerd. Het nadeel is dat het houtskool briketten zijn en houtskool briketten kunnen niet tippen aan kokos briketten.

Kokos briketten zijn natuurlijk wel duurder, maar geven minder rook, branden wel langer en heter dan houtskool briketten. Ook voor die prijs zou ik ze links laten liggen.

Voordat je een pallet koopt moet je echt weten dat het betrouwbaar is.
Ik heb wel eens een doosje gehad waar plastic in de briketten zat. ( moet hier nog ergens op het forum staan.)
Nog te slecht om je tuinhaard mee te stoken.
Ecobrassa is doorgaans gewoon goed.
Cocos briketten van de Welkoop zijn ook niet verkeerd.

Ik zou inderdaad gaan voor Ecobrasa. Was voor mij ook even een dingetje vanwege de wat hogere kosten, maar echt heel blij mee. Het brand mooi zuinig en je kunt de briketten opnieuw gebruiken.
Welkoop heb ik enkele maanden geleden gekocht, maar echt pech mee gehad. Stinken echt een uur in de wind. Toch schijnen ze vaak wel goed te zijn, dus het overwegen waard.

Terug
Bovenaan Onderaan