BasBQ
Beef en Steak

gezamelijk inkoop spareribs nieuwe makrofolder

 
 
 

fonsgroen

Kooltjesharker
Berichten
241
De nieuwe folder van de Makro is verschenen en daarin staan weer wat leuke aanbiedingen! wat ik zelf interessant vind is de aanbieding van de spareribs, doos van 10 kg ingevroren.

http://www.makro.nl/public/home/Actueel/Folders/gastrofolder#anker1094065 zie pagina 8&9

alleen heb ik een probleem...... heb geen plaats in de vriezer voor 10 kg...... ik zou max 3 kg kunnen wegstoppen zonder problemen te veroorzaken ;)

Is er iemand die die andere 7 kg wil overnemen, het liefst in de buurt van Amsterdam dan verzorg ik de inkoop en bezorg dan ook die 7 kg aan huis.

Iemand interesse?
 
Lijkt me zo niet de beroemde blauwe doos (deze is niet heilig daar niet van) maar van andere varianten heb ik wel eens gehoord dat ze niet los ingevroren zijn. Als dat zo is dan heb je nog een hele klus met uit elkaar halen  :-/  ff navragen anders
 
daar heb je wel een punt.... heb ze nog nooit gehad..... vast wel iemand die die info heeft ?
 
Zit maar 1 ding op; grotere vriezer kopen!! :)
 
Gewoon een deal sluiten met de buren.
Vragen of ze daar plek hebben en dan 4 kilo in hun vriezer leggen!
Als tegenprestatie een keer spareribs voor ze maken, waar je dan natuurlijk zelf van mee eet!
Of zoiets..  :-O

Vast wel iets te regelen met mensen dichtbij die ooit een echte spare ribs hebben geproefd ipv die gekookte rommel uit sommige restaurants
 
MarBQ zei:
Zit maar 1 ding op; grotere vriezer kopen!! :)

structor zei:
Of de eerste keer wat vrienden uitnodigen om ribs te eten  B-)


Ik moet dus gewoon wat vrienden hebben met grote vriezers en die uitnodigen !!
 
Deze kunnen in de blauwe doos zitten maar ook in een andere, dt weet je nooit bij de Makro. Ik heb al heel wat soorten geprobeerd en alleen de ribs in de blauwe doos zijn redelijk apart verpakt.
 
Gaat om de "wide-cut" versie, dus waarschijnlijk een witte doos Duitse ribbels. Heb ze zelf afgelopen weekend klaargemaakt. Het leek idd een grote bonk vlees, die niet uit elkaar te krijgen was.
Door de doos enkele keren op de vloer (beton, in de schuur....) te laten vallen lieten ze wel los.

deze wide-cut is dunner afgesneden dan die uit de witte doos, maar toch nog zo'n 750gr/stuk
 
Ceriel zei:
En de procureur is ook in de aanbieding  :p :p :p

Klopt! heb er gisteren net 1 gekocht van 2.2 kg, je kunt ze dus ook per stuk kopen.
 
Net nog ff langs geweest bij de Makro, en het gaat idd om de Duitse Tonnies (op zich niet verkeerd hoor)

Mac
 
JohanD zei:
Deze kunnen in de blauwe doos zitten maar ook in een andere, dt weet je nooit bij de Makro. Ik heb al heel wat soorten geprobeerd en alleen de ribs in de blauwe doos zijn redelijk apart verpakt.
Met nadruk op redelijk. Heb de spareribs "per ongeluk" paar keer op mijn harde vloer moeten laten vallen voordat ik ze allemaal per 2 max loskreeg.
 
ik bestel mijn spareribs gewoon bij meerdanvlees.nl
daar kan je er zoveel bestellen als je wilt en ze zijn vers uitgesneden
 
Leo zei:
ik bestel mijn spareribs gewoon bij meerdanvlees.nl
daar kan je er zoveel bestellen als je wilt en ze zijn vers uitgesneden

Dat is een prima idee! het was ook een beetje bedoelt om mensen te bereiken die ook wel eens zo'n doos van de Makro wouden proberen en omdat dan samen te doen!

Hoe dan ook zal het wel lukken om spareribs ergens vandaan te halen! maar eerst dit weekend mijn PP!
 
Terug
Bovenaan Onderaan