BasBQ
Beef en Steak

Gewoon een heerlijke sandwich

 
 
 
 
 
 

Bidle

Gemarineerd
Berichten
1.993
Als deze op het programma staat, is er van mijn kant altijd even een beetje weerstand.... zit echt gewoon in de naam en tussen de oren; Veggie Sandwich! Eenmaal bezig ben ik weer aan het genieten en bij de eerste hap.... weet ik het weer; heerlijk!!


Alles verzamelen:

2014-12-10 Veggie sandwich 01 by Bidle, on Flickr


En starten maar met alle groenten klaarmaken en grillen:

2014-12-10 Veggie sandwich 02 by Bidle, on Flickr


2014-12-10 Veggie sandwich 03 by Bidle, on Flickr


2014-12-10 Veggie sandwich 06 by Bidle, on Flickr


2014-12-10 Veggie sandwich 11 by Bidle, on Flickr



Alles klaar om het broodje op te bouwen:

2014-12-10 Veggie sandwich 08 by Bidle, on Flickr


2014-12-10 Veggie sandwich 14 by Bidle, on Flickr


2014-12-10 Veggie sandwich 16 by Bidle, on Flickr


Dan nog even terug het ei op en een keer omdraaien:


2014-12-10 Veggie sandwich 19 by Bidle, on Flickr


2014-12-10 Veggie sandwich 21 by Bidle, on Flickr



En klaar om op te eten met een paar ongezonde frieten erbij:

2014-12-10 Veggie sandwich 23 by Bidle, on Flickr


2014-12-10 Veggie sandwich 25 by Bidle, on Flickr


De verplichte close-up:

2014-12-10 Veggie sandwich 24 by Bidle, on Flickr


Is en blijft een aanrader,.... recept al een keer hier geplaatst. :)


 
Veggie... snap die associatie, noem het Bidle's Roasted Broodje en het is een topper!
 
Hoe vaak gaan ze bij jou gemiddeld aan op een dag? Zie nu al meerdere dagen meerdere inspirerende en heerlijke posts voorbij komen.  ;-)
 
En, hoe hou je dat voor de buren nog leuk... ik voel me elk weekend al een beetje bezwaard... geen rookklachten?
 
NHvdBroek zei:
Hoe vaak gaan ze bij jou gemiddeld aan op een dag? Zie nu al meerdere dagen meerdere inspirerende en heerlijke posts voorbij komen.  ;-)

Ben dit jaar helaas pas in eind mei begonnen en zit nu op 131 sessies. Dus tja,...



Sander72 zei:
En, hoe hou je dat voor de buren nog leuk... ik voel me elk weekend al een beetje bezwaard... geen rookklachten?

Zit genoeg afstand tussen.
 
Wat mij betreft veel te veel Bidle... zou dolgraag komen proeven!  :D
 
In mei is wel redelijk laat ja. Ik had de eerste sessie in februari op m'n toenmalige smoker.

En Sander, om mijn buren te ontzien en klachten te voorkomen nodig ik ze vaak uit om mee te genieten. Dat werpt een barri?re op als het de hand uit loopt. Ze willen tenslotte ook zelf blijven genieten en niet hypocriet overkomen ;-)
 
Tuurlijk, doe ik ook, of ik breng wat langs bij ze... maar als de witte was daar uithangt... tja
 
hoi bidle wederom een hele mooie fotoreportage met hele mooie close ups met wat voor camera maak jij die.
zomaar benieuwd
 
D700..... Nikon natuurlijk!
 
ziet er heerlijk uit, mooie reportage weer
 
Als ik het zo voor geschoteld zou krijgen zou ik het met plezier opeten maar 40 minuten bestanden aan een vers gerecht zie ik mezelf niet direct doen ;)
Deze post laat ik niet aan mijn ega zien want die zou meteen willen dat de Q aan gaat.
Mooie post weer en aantrekkelijke foto's!!
 
Kijk, nog iemand die af en toe veggies BBQ't. Zie je wel, het k?n gewoon :)
Ik rooster groentes meestal voor groentesalades en andere bijgerechten, maar op een broodje zoals boven heb ik het nog nooit gedaan, leuk idee!
 
Ken je de overvolle gegrilde groentetaart van Ottolenghi? Die is echt goddelijk!
 
Terug
Bovenaan Onderaan