BasBQ
Beef en Steak

Gewoon bij de Lidl op Gran Canaria

 
 

Roland1971

Kooltjesharker
Berichten
130
Vandaag even wat boodschapjes gehaald bij de lidl op Gran Canaria. Even gekeken bij het vleesschap. Wat een verschil met Nederland.

Secreto en dikke gemarmerde ribben, procereur, varkensfilet. T ligt er allemaal.

Over de kwaliteit en smaak kan ik weinig zeggen natuurlijk

20211106_205732.jpg


20211106_205724.jpg
 
Wat een keuze .. dat zal je hier inderdaad niet snel aantreffen bij de Lidl, zijn het ook redelijke prijzen ?
 
Mooie stukken vlees zo te zien, jammer dat ze die hier niet hebben.
 
Wat een keuze .. dat zal je hier inderdaad niet snel aantreffen bij de Lidl, zijn het ook redelijke prijzen ?
De secreto was 15 euro per kilo en de ribben 4.45 euro per kilo en echt mooie dik bevleesde ribben zater er tussen.

Sowieso is alles hier stukken goedkoper. Flessen wijn van 2 euro en echt goede wijnen kan zeggen.

Volgende keer een huis met BBQ huren hier 😀😃🙂
 
Da's niet duur inderdaad, misschien de volgende keer een WGA meenemen ? ( de zak kolen / briketten en dergelijke past er gewoon in, dat bespaart dan dus ruimte ;) ) daar kan je ook prima ribbetjes op bereiden zoals hier her en der terug te vinden is in de diverse draadjes :p
 
Je kunt hier in de bergen gebruikmaken van publiekelijke stenen BBQ masr helaas agv corona tijdelijk buiten gebruik. Houtskool vind je hier volop.

Een WGA in het vliegtuig zie ik niet zitten 😉
 
Je kunt hier in de bergen gebruikmaken van publiekelijke stenen BBQ masr helaas agv corona tijdelijk buiten gebruik. Houtskool vind je hier volop.

Een WGA in het vliegtuig zie ik niet zitten 😉
Een BBQ int vliegtuig is idd niet ideaal. Kans is ook groot dat je bij de douane het allemaal eens uit mekaar mag halen als het houtskool erin zit.

kunt je even goed een spotgoedkope BBQ daar kopen en weg schenken
 
Je kunt hier in de bergen gebruikmaken van publiekelijke stenen BBQ masr helaas agv corona tijdelijk buiten gebruik. Houtskool vind je hier volop.

Een WGA in het vliegtuig zie ik niet zitten 😉
Het enige wat je moet meenemen in uw valies is een bbq rooster, weegt niet veel en neemt nauwelijks plaats in. Wat losse stenen of rotsen waar je een outdoor bbq mee maakt heb je overal wel, rooster erop en je bent bezig.
 
Je kunt hier in de bergen gebruikmaken van publiekelijke stenen BBQ masr helaas agv corona tijdelijk buiten gebruik. Houtskool vind je hier volop.

Een WGA in het vliegtuig zie ik niet zitten 😉
Ja .. dom van mij echt helemaal niet bij nagedacht :oops: ik ben zelf dan ook nog nooit met een vliegtuig op vakantie geweest...
 
Terug
Bovenaan Onderaan